Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

eltax is in tha house... hva gjør de to små høyttalerne atmed eltaxene?

ellers så får du se til å tørke litt støv og rydde opp gutt. ;) å mal veggen! :green:

5081917[/snapback]

Hehe, stemmer med eltaxene vettu.. De små er centerhøyttalerene mine. Er ikke noe spess diskant i eltaxene... Tørke støv og sånn er litt nedprioritert grunnet skole og 70% jobb :blush:

Og når det gjelder maling av veggen... hehe, fullstendig klar over att farger ikke er "helt up to date" :p

edit: leif

Endret av 1447
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor tar folk bare bilde av pc'n sin? er ikke poenget med tråden å vise frem bula, ikke bare maskinen?

5091629[/snapback]

Beklager har ikke digetal kamera, så det ble bare et bildet av ossen jeg satt på det lanet.. Skal prøve og få lånt et kamera og tatt noen bilder fra bula mi..

Takk Edmund Blackadder.. Digg gaming utstyr ja, iallefall fornøyd..

Lenke til kommentar

ryddig, støvfritt og genelrelt sett nydelig. likte spesiellt godt den praktiske plasseringen av dvd spilleren under tv-bordet.

btw, tv'n, er bildet fucked eller er det bare kameraet som gjør det? bildet på gammel tv'n vår så nemlig slikt ut før den eksploderte og brant ned hele huset. så.. sov godt. :)

Lenke til kommentar

Dvd spiller virker ikke helt eller noen som galt ,være gang jeg skal bruk den så klikk tv så jælving og tv bilde er sånt for upc decoder osv det er mye bedre nå jeg ikke bruk decoder.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
ryddig, støvfritt og genelrelt sett nydelig. likte spesiellt godt den praktiske plasseringen av dvd spilleren under tv-bordet.

btw, tv'n, er bildet fucked eller er det bare kameraet som gjør det? bildet på gammel tv'n vår så nemlig slikt ut før den eksploderte og brant ned hele huset. så.. sov godt. :)

5117308[/snapback]

Mitt tv eksploderte også her om dagen. 6 år gammelt og kostet 12000 nytt :thumbdown:

Lenke til kommentar

5117308[/snapback]

Mitt tv eksploderte også her om dagen. 6 år gammelt og kostet 12000 nytt :thumbdown:

5119738[/snapback]

Kan du/dere begrynne "eksploderte"?

Bare sånn at jeg er forberedt.....

Lenke til kommentar
begrunne er det du mener, eller begynne?  :)

begrunne: fucked tv = stort smell = eksplosiv brann = nedbrent hus og gratis helikopter tur! :fun:

5119917[/snapback]

Da har jeg på følsen at jeg kommer til å få peis på rommet mitt snart :cool: (sitter med en 5år gammel tv som bildet har blitt rart på i det siste)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
begrunne er det du mener, eller begynne?  :)

begrunne: fucked tv = stort smell = eksplosiv brann = nedbrent hus og gratis helikopter tur! :fun:

5119917[/snapback]

Da har jeg på følsen at jeg kommer til å få peis på rommet mitt snart :cool: (sitter med en 5år gammel tv som bildet har blitt rart på i det siste)

5120041[/snapback]

Har en 20+ år jeg da. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...