*F* Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 .. hvordan fikser du sync av farger med skjerm? 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Merko: Stilig lys. Har du noe info om det? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 .. hvordan fikser du sync av farger med skjerm? Lurer på det samme Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Er i bunn og grunn bare vanlig LED-stripe, raspberry PI og en HDMI splitter. Raspberry PI'en leser bildesignalet, som igjen gir LED-ene riktig farge. Ellers bare vanlig hdmi switch sånn at jeg kan få LED-baklyset på både Chromecast, PC og "Kanal TV". Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 aha Noe spesiell programvare på PI-en? PS: Den har vel ikke HDMI-video-in som standard? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Kult med skjulte kabler, har slik selv Men blir det ikke forstyrrende med lys rundt når man ser film? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Kult med skjulte kabler, har slik selv Men blir det ikke forstyrrende med lys rundt når man ser film? Mange som har spurt om det når de har sett bilder fra det, men jeg synes det er mye mer behagelig. spesielt når rommet er helt mørkt. får en 'avslappende' følelse når man kun følger med på filmen, mens den 'fader' ut på sidene. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Nerdebule/arbeidshjørne. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hva er den skjermen på høyre side? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hva er den skjermen på høyre side?Det er et Wacom Cintiq 12WX-tegnebrett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 I gang med å slå meg til rette i et nytt lite nerde hjørne. Hoved PC'n er på plass. Lurer å lenge jeg klarer å holde det så ryddig.... 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ryddig og pent LarZen! Hvilke høyttalere er det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ryddig og pent LarZen! Hvilke høyttalere er det? Takk, men hvor lenge det ser slik ut det spørs... Er noen eldre Wharfedale høyttalere som jeg brukte som bak høyttalere i et 5.1 oppsett. Men dem fungerer veldig bra alene i stereo. Men har veldig lyst på disse. En ting som er kjekt med den pulten jeg bruker er at jeg kan som nå, stå og surre på PC'n. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg hater kabler og brenner for orden i kabelsalaten, men må fortsatt ha kabel til mus og tastatur.. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Nice! Er den en liten sexy hodetelefon forsterker jeg ser? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jepp, Schitt Magni forsterker og Modi DAC. Er veldig fornøyd med disse! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Hodetelefonene må vel ha en kabel også? Blir jo helt kabelkaos det da gitt. Endret 7. mars 2016 av Occi Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Det har jeg, men de kan heldigvis pakkes bort når jeg ikke bruker de. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ryddige oppsett begge to Hvilket bord er det du bruker LarZen? Jeg lurer på å fjerne PC'en fra TV-benken og få den inn i ett dedikert hjørne. Må handle en kurant skjerm for også da etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå