Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabelorganisering er bare unødvendig bruk av tid. Tid man kan bruke på å sitte i en stol og mestre kaoset og oppgittheten andre føler over slikt.

Har det likens når det kommer til bretting av klær, hva er vitsen med det egentlig. Knø det inn i skapet å ingen ser det. Men når det kommer til kabler så er jeg nok litt over gjennomsnittlig perfeksjonist. Prøver å skjule det jeg kan under gulv lister o,l. Har noen kabler fra 2 vegglamper som irriterer meg helt grønn for jeg får ikke skjult de på en god måte. Hvorfor lager de SORTE kabler?? Frister faktisk å bytte kablene til hvite kabler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kabelorganisering er bare unødvendig bruk av tid. Tid man kan bruke på å sitte i en stol og mestre kaoset og oppgittheten andre føler over slikt.

Har det likens når det kommer til bretting av klær, hva er vitsen med det egentlig. Knø det inn i skapet å ingen ser det. Men når det kommer til kabler så er jeg nok litt over gjennomsnittlig perfeksjonist. Prøver å skjule det jeg kan under gulv lister o,l. Har noen kabler fra 2 vegglamper som irriterer meg helt grønn for jeg får ikke skjult de på en god måte. Hvorfor lager de SORTE kabler?? Frister faktisk å bytte kablene til hvite kabler.

Hos meg er det motsatt. Har ingenting imot å brette eller henge opp klær. Blir mindre krøller, da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager for dårlige bilder, men gadd ikke styre med kameraet nå..

mybifm.jpg

vonjox.jpg

vqckcd.jpg

kodcgu.jpg

asrxgg.jpg

Kort om oppsettet - fra venstre:

En DJI S1000 kameradrone, med Panasonic Lumix GH4 + Olympus M.Zuiko 12mm f/2.0 ED.

Canon EOS 450D, Canon EOS 550D og GoPro Hero 3 Black Edition,

Futaba 14SG radio (t.v) og Spektrum DX18QQ(t.h) med hver sin skjerm for direkte overføring fra kameradronen (pilot view og kamerastyring).

Mot midten kjøres det 3 skjerm-oppsett med 2x BenQ 24" (ikke noe spesielle greier), med Dell 29" LED UltraSharp U2913WM i midten.

Den ene BenQ 24" skjermen(t.h) kjøres på høykant grunnet praktiske årsaker. Brukers hovedsaklig til epost og IRC. Ser dog ikke så veldig pent ut.. :)

Ellers er det et Logitech G19 tastatur, Logitech G930 Wireless Headphones og Logitech MX Performance mus. Ellers kjører jeg Windows 8.1.

Til høyre, så har vi en Macbook Pro 15" Retina, med Apple Trackpad, Apple Wireless Keyboard og Logitech MX Performance.

Selve Macbook'en står plassert i en 'stand' fra Twelve South. Skjermen er en Samsung 28" 4K LED 28D590D, som pr dags dato er en vanvittig god skjerm for pengene.

Macen brukers både som 'stasjonær' PC, og en laptop som jeg tar med meg på div. steder. Skal hovedsaklig brukes til film og bilderedigering.

Igjen, beklager dårlige bilder, skal se om jeg får tatt noen bedre etterhvert.. :p

Endret av Merko.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...