Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker min første PC som jeg kjøpte av broren min. Var en Pentium 3 CPU i den. Også brukte jeg alle bursdags- og julegavepengene min på et skjermkort jeg kjøpte på elkjøp. Tror det var GeForce 5700 elns. Kostet 2000kr som var VELDIG mye for meg på den tiden. Ikke ble PCen noe bedre heller. Jeg som trodde at det var kun skjermkortet som ble brukt når jeg spillte. :p Viste seg å være rammen som var flaskehals da jeg hadde 128mb minne. Good times indeed :D Når jeg ble konfirmert kjøpte jeg alt nytt. Brukte nesten alt jeg hadde. :/

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Leker ikke! :dribble:

Med tanke på gulv og tak så ser ikke helt dette ut som noe du har hjemme i en leilighet eller hus, kan det stemme? Ser mer ut som et kontorlokale infiltrert av en skikkelig blodnerd (i en positiv forstand). Ikke den vanligste type nerdebule, man skal absolutt ikke klage.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Her er mitt oppsett. Jeg har aldri vert så stort opptatt til å få gaming bula mi til å se ut som en reklame though :p

(xbox one er på vei til postkontoret nå) (tredje xboxen pga doa)
IMkOFZL.jpgBWMRTI0.jpghwGJdRN.jpg

Begynner å bli en stund siden sist jeg posta her, og siden den tid har jeg klart å fylle rommet med mer ting, samt fjerna noen andre (som en hjørnesovesofa, trenger da ikke plass til mange).

4ayRRnUl.jpg

Uhh! Fellow vaper! :D

Endret av Gintoki
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å gud for et kabel kaos du har :omg: Jeg hadde nok fått fnatt om jeg hadde vært i det rommet.

Som jeg sa så er ikke jeg ute etter å få bula mi til å se ut som en leilighets reklame. Og kabel ordning og slikt er ikke min sterkeste side :p

Jeg vil si at det er bedre å ha system i kaoset enn kaos i systemet ;)

Jeg tenkte å kjøpe noen slike, men jeg aner ikke hva det heter på norsk for å få søke resultater på prisguide :S

http://www.shopmadeinchina.com/product-image/Handy-Cable-Zip-Wrap-Cable-Management-SKU-10314_12897687.shtml

Endret av Gintoki
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...