Skurupu Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ikke sjangs at jeg hadde råd til min egen PC for konfirmasjonspengene. Det fikk jeg først da jeg som 16-åring brukte 2 måneder av sommerferien på en sementblokk-fabrikk. Good ol' days... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Husker min første PC som jeg kjøpte av broren min. Var en Pentium 3 CPU i den. Også brukte jeg alle bursdags- og julegavepengene min på et skjermkort jeg kjøpte på elkjøp. Tror det var GeForce 5700 elns. Kostet 2000kr som var VELDIG mye for meg på den tiden. Ikke ble PCen noe bedre heller. Jeg som trodde at det var kun skjermkortet som ble brukt når jeg spillte. Viste seg å være rammen som var flaskehals da jeg hadde 128mb minne. Good times indeed Når jeg ble konfirmert kjøpte jeg alt nytt. Brukte nesten alt jeg hadde. :/ Endret 3. november 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Lytterommet mitt. Holy moly, hva hører du på? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Lytterommet mitt. Holy moly, hva hører du på? Tenker du på hvilken musikk, eller oppsettet? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Lytterommet mitt. Holy moly, hva hører du på? Tenker du på hvilken musikk, eller oppsettet? Musikk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Stort sett akustisk, rnb og rock. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Fjernet bilde Endret 6. januar 2020 av Impetus. Fjernet bilde 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg starter nesten å bli førnøyd nå... Hmm, må vel bare bytte alt før jeg blir helt fornøyd Kina popfilter og kina-arm heh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Får håpe Mickey Finn-flaska på hylla var til din tenåringssøster og ikke til deg. Ellers - meget bra! 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Skulle ønske jeg kunne si det Men det endte opp med "drikkelek" på garrys mod murderer og jeg hadde ikke annet å drikke 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Tja... hvor mye nerdebule dette er vet jeg ikke, men det står nå en Wii U koblet til TV-en. xD Nylig innflyttet, så må få skaffet mer å henge på veggene. Endret 10. desember 2014 av Star Fox 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Skal gi deg nerdebule jeg Edit , rett veg på pc og på trykk. Endret 10. desember 2014 av War 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Leker ikke! Med tanke på gulv og tak så ser ikke helt dette ut som noe du har hjemme i en leilighet eller hus, kan det stemme? Ser mer ut som et kontorlokale infiltrert av en skikkelig blodnerd (i en positiv forstand). Ikke den vanligste type nerdebule, man skal absolutt ikke klage. Endret 10. desember 2014 av Occi Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Vi fikk barn så serverrommet mitt ble kastet ut av kjærringa. Men så lenge jeg leier det så bor jeg jo der i teorien. Hadde det i stua før. Kosta mer en huset, men nerd er nerd 3 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Her er mitt oppsett. Jeg har aldri vert så stort opptatt til å få gaming bula mi til å se ut som en reklame though (xbox one er på vei til postkontoret nå) (tredje xboxen pga doa) Begynner å bli en stund siden sist jeg posta her, og siden den tid har jeg klart å fylle rommet med mer ting, samt fjerna noen andre (som en hjørnesovesofa, trenger da ikke plass til mange). Uhh! Fellow vaper! Endret 10. desember 2014 av Gintoki 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Å gud for et kabel kaos du har Jeg hadde nok fått fnatt om jeg hadde vært i det rommet. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Pakker legen på deg OCD så inviter han hjem for å bli friskemeldt. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Å gud for et kabel kaos du har Jeg hadde nok fått fnatt om jeg hadde vært i det rommet. Som jeg sa så er ikke jeg ute etter å få bula mi til å se ut som en leilighets reklame. Og kabel ordning og slikt er ikke min sterkeste side Jeg vil si at det er bedre å ha system i kaoset enn kaos i systemet Jeg tenkte å kjøpe noen slike, men jeg aner ikke hva det heter på norsk for å få søke resultater på prisguide :S http://www.shopmadeinchina.com/product-image/Handy-Cable-Zip-Wrap-Cable-Management-SKU-10314_12897687.shtml Endret 10. desember 2014 av Gintoki 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå