Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Begynner å bli en stund siden sist jeg posta her, og siden den tid har jeg klart å fylle rommet med mer ting, samt fjerna noen andre (som en hjørnesovesofa, trenger da ikke plass til mange).

4ayRRnUl.jpg

Rydda skrivebordet før jeg tok bilder. Er vanligvis ganske rotete og ikke ryddig og dandert som nå.

vwVgt7el.jpg

Mer oversiktelig (og nei, jeg aner ikke hvorfor tastaturets blå lys ser lilla ut på bildet)

v0cMAA0l.jpg

Lett støvete og skittent kabinett, men så lenge det virker og temperaturen inni holder seg på 30 grader, er jeg mer enn nok fornøyd.

qjactmgl.jpg

Denne brukes mye, til tross for at også kontorstolen er ganske komfortabel.

aFrLhYKl.jpg

Særlig brukes den når denne blir tatt i bruk til spill, film, og en sjelden gang - fjernsyn

oSDxthxl.jpg

God forsterker, greie høyttalere.

Resten av bildene kan sees her, for de som skulle være interesserte:

Link

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

http://www.bohus.no/stue/sofaer/regulerbare-sofaer/las-vegas-3-seter-reclin/

Ikke en god stol, men en jævlig behaglig sofa.

Byttet bort en god stol og en grei sofa for den der for et par uker siden, angrer ikke. Eneste problemet er at jeg dupper av litt for ofte :p

Hatt en lignende tidligere. Dem er ikke dumme dem der! Men jeg skal nok ha en recliner sak. Har prøvd en på Bohus som ikke er på nettsiden deres. Beste stolen jeg har prøvd...helt syk. Men prisen er også helt syk...20 høvdinger :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er født i 2001, og har nettopp fått meg nytt setup.

Har enda ikke gjort ferdig setupet mitt helt, men er nok ferdig snart. Når det er ferdig, blir det noe slik:

2 x BenQ GL2450HE

1 x Gainward GTX 980 (kanskje 2 stk i SLI når jeg får råd/når jeg skal oppgradere) grafikkort

1 x CM Storm Stryker Kabinett

1 x 16 GB RAM 1866 MHz

1 x Intel i7 4790K prosessor

1 x Razer Deathadder Chroma mus

1 x Razer Blackwidow Chroma tastatur

1 x Razer Kraken Chroma headset

1 x DXRacer Barbar (rød) R-serie

+ flere godbiter

Bilder kommer (kanskje) senere.

Endret av S1mon
Lenke til kommentar

Når jeg var 13/14 jobbet jeg med å levere reklame slik at jeg fikk råd til min første PC. Endte opp med en Dell Dimension 8400 med GT 6600 og Intel P4 som kjørte Far Cry og HL2 på max (på en 17", mind you). Selv om disse spillene ikke føles så gamle ut er faktisk 2004 en stund siden nå :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...