Nødstopp Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Usedvanlig ryddig og pent oppsett, Mala! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Takk takk Kom seg når jeg fekk fyllt igjen litt tomrom med Yamaha`ene Men må få meg en ny hylle til vinylen, nå er det fylt og nye platene venter på hylleplass.. Endret 26. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Liiiten update og en bump i tråden. Har omsider fått meg en ekstra skjerm (Asus ROG swift PG278Q) og en ny mikrofon (Blue Yeti). Begynder å bli noe trangt på pulten nå Ellers ser leilgheten ut som den alltid har gjort med unntak av en Xbone har komet inn i TV hyllen. Endret 31. juli 2014 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er det ikke irriterende å ha to forskjellige typer skjermer, som har forskjellig fargetemperatur? Jeg irriterer meg over det på jobb, hvor laptopen står åpen ved siden av hovedskjermen. Laptopen har et hvitere og kaldere bilde enn hovedskjermen - selv etter tukling med alskens innstillinger. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Har det slik jeg også, ha hatt det i 3-4 år. Man venner seg til det Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er det ikke irriterende å ha to forskjellige typer skjermer, som har forskjellig fargetemperatur? Jeg irriterer meg over det på jobb, hvor laptopen står åpen ved siden av hovedskjermen. Laptopen har et hvitere og kaldere bilde enn hovedskjermen - selv etter tukling med alskens innstillinger. LGen er en IPS skjerm og Asusn er TN, så forskjellen i farger generelt er ganske stor. Det plager meg dog ikke da jeg aldri bruker noe over begge skjermenne samtidig men har som regel 2 forskjellige vinduer oppe på hver skjerm. Det som faktisk er litt plagsomt er at asusen er 1440P og LGen 1080P men tok ikke mer en en dag å venne seg til det. Så asusen blir brukt til spill og ellers diverse surfing og den slags, LG blir brukt til mer kritisk bilderedigering og jobber der korrekte farger er viktig samt surfing og spotify osv. Fungerer strålende ! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er det ikke irriterende å ha to forskjellige typer skjermer, som har forskjellig fargetemperatur? Jeg irriterer meg over det på jobb, hvor laptopen står åpen ved siden av hovedskjermen. Laptopen har et hvitere og kaldere bilde enn hovedskjermen - selv etter tukling med alskens innstillinger. Jeg har 3 forsjelige skjermer hvor alle har forskjellige fargetemperatur. 2 stykker som er mørke og 1 litt lysere eller "normal" farge på til spilling osv. Litt ekkelt i begynelsen men mye bedre når man blir vandt til det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Pent oppsett, mye lyd snacks på gang? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Pent oppsett, mye lyd snacks på gang? Takker Er en Ray Samuels Apache hodetelfon forsterker og electrocompaniet ECD1 dac koblet til Phillips Fidelio X1 for øyeblikket . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Closeups av utstyret hadde vært flott! Ser nemlig ut til at du har ditt på stell også Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Liiiten update og en bump i tråden. Har omsider fått meg en ekstra skjerm (Asus ROG swift PG278Q) og en ny mikrofon (Blue Yeti). Begynder å bli noe trangt på pulten nå Ellers ser leilgheten ut som den alltid har gjort med unntak av en Xbone har komet inn i TV hyllen. Hvilket bord har du? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Closeups av utstyret hadde vært flott! Ser nemlig ut til at du har ditt på stell også Her har du en closeup av selve oppsettet med en Audeze LCD-3 Hodetelefon. Fantastisk setup, men bruker nå stort sett phillips hodetelefonen i første bildet da den fungrer mye bedre for lange sessions, men det er absolut intet jeg har hørt som slår lyden i Audeze'enne . Liiiten update og en bump i tråden. Har omsider fått meg en ekstra skjerm (Asus ROG swift PG278Q) og en ny mikrofon (Blue Yeti). Begynder å bli noe trangt på pulten nå Ellers ser leilgheten ut som den alltid har gjort med unntak av en Xbone har komet inn i TV hyllen. Hvilket bord har du? Det er et ROyal Oak skrivebord fra bohus http://www.bohus.no/produkter/bord/skrivebord/royal-oak-skrivebord/ 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Holder på å pusse opp en leilighet nå, håper å være innflyttet til fredag/lørdag, slenger opp noen bilder da :0) 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal bytte ut 3-skjermsoppsettet med denne i løpet av nærmeste fremtid. http://www.lg.com/us/monitors/lg-34UM95-P-ultrawide-monitor Fractal R3 kabinettet (ikke synlig i bildet) byttes ut med en slik http://www.ncases.com/v2/m1.php Hurra for minimalisme. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal bytte ut 3-skjermsoppsettet med denne i løpet av nærmeste fremtid. http://www.lg.com/us/monitors/lg-34UM95-P-ultrawide-monitor Fractal R3 kabinettet (ikke synlig i bildet) byttes ut med en slik http://www.ncases.com/v2/m1.php Hurra for minimalisme. Lol, trodde du hadde en gigantisk skjerm med bakgrunnsbilde av et tre-skjerm oppsett i thumbnailen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Da har det skjedd et par ting. Pulten har blitt flyttet inn på soverom. Seng flyttet 150 cm vertikalt oppover. 3 stk Dell U2412M solgt og byttet ut med 1 stk PG278Q Endte opp med å beholde stativet siden det er utrolig praktisk å få alt opp fra pulten og jeg trengte et sted å sette studio høytalerne, som frem til nå ikke hadde kommet til sin rett. edit: Bonus: NCASE M1. Endret 16. august 2014 av Locrin 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 snip Veldig pent og ryddig! men hva er clue med TVen som henger på veggen ? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) snip Veldig pent og ryddig! men hva er clue med TVen som henger på veggen ? Ikke alt jeg planlegger blir like bra i praksis. Den tv'en hang tidligere på andre siden av veggen som da blir stua. Men det er en plasma, og i stua er det mye vinduer. Det gjør at det å se på tv på dagtid er umulig på grunn av gjenskinn i skjermen fra vinduer og taklamper. Hang den på nåværende plass siden sovealkoven er skjermet fra vinduene. Planen var å se på tv i senga, men fant fort ut at det er mindre komfortabelt enn det høres ut. Nå må jeg finne ut hva jeg skal gjøre med skjermen før jeg begynner å flytte den igjen. Ettersom jeg flyttet skrivebordet inn på sovealkoven har jeg mye bedre plass i stua, men problemet med gjennskinn eksisterer jo fortsatt. Mulig jeg bare selger skiten, setter opp en bokhylle i steden og later som jeg er en mer kultivert og intelligent mann en det jeg egentlig er. Endret 16. august 2014 av Locrin Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har selv en 21:9 skjerm, hatt det noen måneder nå. Fungerer veldig bra. 2x 1920x1080 + 1x 2560x1080. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå