nree Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har veldig stor plass jeg... Ca 6-8*1m Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ja, det var virkelig stort med 1*8-6 meter. Hm, orker ikke ta bilde av min bule.. Har kjellerstue, datarom, soverom, bad og kjøleskap:P EDIT: + 3,5m x 4m gjesterom, om noen kommer på besøk. Er det jentebesøk, er det jo selvfølgelig bare et rotete kott. Endret 26. oktober 2005 av dD. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Noen som har tips til god kontorstol? Helst ikke altfor dyr og god polstring, ikke skinn for jeg har hørt at det er ekkelt når du spiller. Skal freshe opp rommet mitt med ny kontorpult. Den skal lakkes til å bli rødaktig. Er ikke helt sikker på hva det eter, men uansett. Skal kjøre opp med hyller over skrivebordet. Kleskapet skal lakkes matt svart og søstra mi skal bruke sølvmaling og tenkte noe på den. Mest sannsynlig noe tribal! Skal også lakke senga å feste kalde katoder under, kobla til en jumpstarta PSU. Har en liten skuffgreia fra IKEA med ubehandla tre som jeg egentlig ikke vet hva jeg skal gjøre med. Noen tips til hva som kan gjøres med rommet? Må få posta bilde her i tråden, av noe som ikke ser så fælt ut som det ser ut nå. Endret 26. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som har tips til god kontorstol? Helst ikke altfor dyr og god polstring, ikke skinn for jeg har hørt at det er ekkelt når du spiller.Skal freshe opp rommet mitt med ny kontorpult. Den skal lakkes til å bli rødaktig. Er ikke helt sikker på hva det eter, men uansett. Skal kjøre opp med hyller over skrivebordet. Kleskapet skal lakkes matt svart og søstra mi skal bruke sølvmaling og tenkte noe på den. Mest sannsynlig noe tribal! Skal også lakke senga å feste kalde katoder under, kobla til en jumpstarta PSU. Har en liten skuffgreia fra IKEA med ubehandla tre som jeg egentlig ikke vet hva jeg skal gjøre med. Noen tips til hva som kan gjøres med rommet? Må få posta bilde her i tråden, av noe som ikke ser så fælt ut som det ser ut nå. 5062501[/snapback] Sølvmaling sux. Har noe lignende på skrivebordet og slik her. Jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 glisevask: det hørtes jævli grellt ut for å si det milt! men din smak og ditt rom. post bilder da så vi får se hvordan det ender opp! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Søstra mi sin idè, kom gjerne med idèer dere! Hva var grellt, helt spesifikt? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hehe svart skap og sølvfarget tribal er ikke akuratt det stiligste.. kjør heller alt hvitt! Det enkle er ofte det beste! Og neon kan man ha under bilen, ikke på rommet.. hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvis jeg ser mer hvitt dør jeg...... Greia med kalde katroder under senga er enkelt for å briefe for vennene mine, helt enkelt! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvis jeg ser mer hvitt dør jeg...... Greia med kalde katroder under senga er enkelt for å briefe for vennene mine, helt enkelt! 5077778[/snapback] Det er jo meningen å ha noe på det hvite da, fylle opp rommet med møbler og planter og bilder o.l Da blir jo ikke alt hvitt da Men for guds skyld.. blå katoder er Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Her er mitt lille tilholdssted, er i skikkelig høstmodus her nå : Kabler er no skikkelig dritt Men er de organisert riktig, kan det bli riktig pent Ser det er mange har et veldig kabelrot.. da kan man i verste fall ødelegge hele utstyret.. det hjelper ikke å ha en utrolig bra pc hvis kablene ikke er organisert riktig.. har selv en dårlig pc etter dagens standard, men den har holdt lenge.. skal kjøpe ny hw om ikke alt for lenge da Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Her er min "bule" Gleder meg til jul. Da skal jeg ha LCD. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Da var det på tide å fikse opp rommet som blir brukt 6-10t hvert døgn. Før: Utrolig med rot og nok hybelkaniner til å ta livet av en asmatiker i løpet av en natt. Under: Etter: Ja jeg vet lakenet er for lite:P Endret 30. oktober 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ser det er mange har et veldig kabelrot.. da kan man i verste fall ødelegge hele utstyret.. det hjelper ikke å ha en utrolig bra pc hvis kablene ikke er organisert riktig.. har selv en dårlig pc etter dagens standard, men den har holdt lenge.. skal kjøpe ny hw om ikke alt for lenge da 5080300[/snapback] Er det mange 3dmarks å hente på skikkelig organiserte kabler? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 ca 1000 fjortentegn Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Haha.... ville bare si at jeg har sett mange som har et jævla kabelrot, og det er hverken pent eller trygt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Da var også diverse ting flyttet inn på rommet. Dette er en midlertidig løsning, så det skal bare være slik i 3 dager elns håper jeg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Da var også diverse ting flyttet inn på rommet.Dette er en midlertidig løsning, så det skal bare være slik i 3 dager elns håper jeg. 5081197[/snapback] ..Kanskje ikke den aller beste løsningen.. Me speaker like Lenke til kommentar
1447 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Her har vi bula mi... Ble en liten "panorama fremvisning" Noget rotete for tiden da... men men Endret 30. oktober 2005 av 1447 Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 eltax is in tha house... hva gjør de to små høyttalerne atmed eltaxene? ellers så får du se til å tørke litt støv og rydde opp gutt. å mal veggen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå