Hi-Fi Lasse Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bula mi Kanskje litt store bilder.. Benq felt inn i skap Sitteplass B&W dm 604s3 Front av oppsett Surfer på hw.no Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bula miKanskje litt store bilder.. Benq felt inn i skap Sitteplass B&W dm 604s3 Front av oppsett Surfer på hw.no fett! men...har ikke så greie på projektorer men den på skolen eg liksom mer "kvadratisk" for og si det sånn...din var liksom widescreen...mulig det er sånn du vil stilt det..men som sagt...ikke store greiene på det der! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Bula miKanskje litt store bilder.. Benq felt inn i skap Sitteplass B&W dm 604s3 Front av oppsett Surfer på hw.no Sinnsykt deilig Tenk å eie noe slikt! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hi-Fi Lasse: Hvor mye koster det der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Altfor mye. Tok meg friheten å finne deg på minhjemmekino.no, Lasse. http://www.minhjemmekino.no/show.php/Hi-fi%20Lasse Fete greier, btw. Endret 6. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde jeg bare hatt noe slikt! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva med å lage en minst-ett-bilde-per-post regel i denne tråden også? blir litt mer interresant da... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 hva med å lage en minst-ett-bilde-per-post regel i denne tråden også? blir litt mer interresant da... Syns man burde få lov til å kommentere andres buler. En person har ikke 2 buler så hvis samme person skal kommentere en bule to ganger så blir det litt kjedelig med de samme bildene i lengden tror jeg Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Bula miKanskje litt store bilder.. Benq felt inn i skap Sitteplass B&W dm 604s3 Front av oppsett Surfer på hw.no fett! men...har ikke så greie på projektorer men den på skolen eg liksom mer "kvadratisk" for og si det sånn...din var liksom widescreen...mulig det er sånn du vil stilt det..men som sagt...ikke store greiene på det der! det er på grunn av at min er en ren 16:9 projektor(med 16:9 lerret) og den dere har på skolen er en 4:3 projektor. De aller fleste nye filmer er i 16:9 format og da vil de med 4:3 projektor ha linjer oppe og nede.( det ene bildet på minhjemmekino.no har jeg og sorte linjer oppe og nede grunnet at filmen er 2.35:1 som er bredere enn vanlig widescreen som er 1.85:1 Takker for fine komentarer Endret 6. februar 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fett oppsett du har der hifi-lasse Burde ordna noe skikkelig surround høytalere og en sub eller to. De fleste projektorer kan man vel justere mellom 4:3 og 16:9 format, i hvert fall kan jeg det på min Acer, men 4:3 er nesten ikke vits lenger siden alle nye filmer er 16:9 og tv-kanalene og har begynnt å sende en del i 16:9. Ser at du er 15 du også, men du har litt fetere annlegg en meg. Vurderer å ordne ny tv og surround jeg også. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva med å lage en minst-ett-bilde-per-post regel i denne tråden også? blir litt mer interresant da... Syns man burde få lov til å kommentere andres buler. En person har ikke 2 buler så hvis samme person skal kommentere en bule to ganger så blir det litt kjedelig med de samme bildene i lengden tror jeg sant nok, du har nok rett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Da har jeg oppdatert litt med flere bilder av bula mi. De nyeste bildene ligger sist:P http://www.sjurvaage.com/bilda/nytt_rom/Page.html Rydda litt før jeg tok bildene da, siden familien skulle samles for å se film med projector/lerret (ikke med på bildene) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Liten oppdatering fra forrige post. Fikk LCD i posten idag Knall! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 LCD er kos. Fikk du vondt i huet før du justerte lysstyrke til det du liker? (jada, L550 har lysjusterings"ting") Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe, kos er det ja. Hm, har ikke funnet den lysjusteringen, visste ikke om den en gang.. Er noen brutale stilkrasj der, men rosa bord er knall! (pluss at det bula er møblert, så jeg eier ingen møbler ) Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kroken min .... Trenger et lynkurs i kabelrydding Venter spent på at lønningen kommer inn på fredag, for på posten ligger dockingstation til laptopen, og en trådløs router. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe, kos er det ja. Hm, har ikke funnet den lysjusteringen, visste ikke om den en gang.. Er noen brutale stilkrasj der, men rosa bord er knall! (pluss at det bula er møblert, så jeg eier ingen møbler ) Stil er for suckers. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Huff, blir bare kvalm når jeg ser hvor god plass dere har ved pc`n deres i forhold til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå