Mala Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Elegant plassering av putekassen ja Pent og lyst Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Putekassa kunne godt gjort seg som spisebord e.l., hadde den vært noe høyere og flat. Men takk, litt arbeid med ommøblering i dag.. pc bordet sto snudd mot sofahjørnet så jeg kunne se på TV samtidig som jeg satt ved Pcen fram til nå. Forandring fryder! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Andre som har følelsen av å "aldri" bli fornøyd? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Mulig jeg er perfeksjonist. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Andre som har følelsen av å "aldri" bli fornøyd? Absolutt. Oppsettet mitt i dag, er vel det jeg er mest nøgd med til nå. Har omøblert stua ett par ganger de siste årene, og nesten alt av utstyr har blitt byttet ut i en to-gang. Men nå er TV`en på veggen så blir vel hengende slik en god stund til enda . Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Å aldri bli fornøyd er dessverre en egenskap alle mennesker har stort sett, og det gjelder ikke bare for nerdebula. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Andre som har følelsen av å "aldri" bli fornøyd? Jeg blir som regel fornøyd hver gang jeg ommøblerer, men tar ikke lang tid før ting blir rotete, slik at jeg vil ha det anderledes igjen.. Så er vel forsåvidt sant at jeg ikke blir fornøyd.. iallefall ikke på langt sikt. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Er altfor lett å lete i flere timer etter noe som er nytt og "bedre" selv om man egentlig er helt greit fornøyd med det man har. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Det positive med å alltid jage etter noe bedre er jo at vi blir drevet til forbedring (også av nerdebulene våre) Personlig merker jeg at det eneste jeg har lyst på nå er en fullverdig VR-opplevelse. Da trenger jeg ikke noe annet rundt meg enn en god stol. Det er her fremtiden ligger føler jeg, for spill og annen underholdning. Endret 5. juni 2014 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Ryddig og fint Minnet meg litt om min mancave, bare at jeg har litt mørkere møblemang. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Andre som har følelsen av å "aldri" bli fornøyd? Er alltid noe man kan gjøre litt bedre. Holder på medf kabelrydding her i heimen, får fnatt av kabler som slenger her og der. Satt faktisk i går å fargelegget en svart HDMI kabel som går fra PC til TV med korrekturlakk for å få den mindre synlig, tror det er noe galt med meg 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg bestilte 4 stk. Sony flat-HDMI cabler fra ebay her om dagen, sånn at det er på line der. Lik lenge på alle gir litt mere fleksibilitet om jeg må stokke rundt i benken. Nå ligger ko disse i kabelskjuler fra TV og ned mot golvet da...men det føles ihvertfall bedre Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har faktisk hatt 3 tv-bord på de 4 åra og 2 månedene jeg har bodd i leiligheten.. Tok tid før jeg fant det perfekte tv-bordet. Men kabelrotet derimot.. jeg har stripsa fast kablene etter beste evne men alikevel så er det et kabelmonster som ligger å venter bak tv-bordet og sluker opp armene mine om jeg tar på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg er på jakt etter et hyllesystem hvor jeg kan putte inn et Node 605 kabinett, en ps4 og en xbox one. Dette skal helst være i en slik størrelse at det kan settes på et skrivebord ved siden av skjermer etc. Noen som har noen gode tips? Eller må jeg frem med sagen og bli møbelsnekker? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kanskje ikke helt det du ser etter, men hadde ett slikt gulvstående racke til konsollene mine, og node 605 en periode! Og det såg riktig bra ut! Luftig for hardwaren også http://www.hifiklubben.no/Tilbehor/VM-acoustics-mobler/ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tenker jeg skal skaffe meg et nytt skrivebord snart, noen som har erfaring med dette? Det jeg har nå er ikke så stødig lenger Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Syntes disse er greie http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/workspaces/18960/ Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 26. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Ny morro i stua med "nye" gamle Yamaha NS-500Ma, disse er faktisk like gamle som meg og spiller helt suverent! Musikk kos og noen vintage spillere jeg har stående Endret 26. juni 2014 av Mala 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå