Rudde Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Syns K400 har laber rekkevidde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Syns K400 har laber rekkevidde. Har ikke planer om å sitte på dass å skrive Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Syns K400 har laber rekkevidde. Har ikke planer om å sitte på dass å skrive Nei, men problemet oppstår når det ikke rekker over stua engang. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Har overhode ingen problem med K400. har du senderen sentralt, eller bare bak pc-en? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva i all verden fikk deg til å gjøre det der mot det stakkars uskyldige tastaturet?! I utgangspunktet var det et forbanne piss tastatur, som jeg skulle ha levert tilbake for lenge siden Skulle bruke det på TV`en, men ingen apps støtter jo faenskapen (som jeg bruker) Tenkte å i det minste bruke det midlertidig til HTPC`en...men det var lettere sagt enn gjort. Kom til ett punkt der det bare tilta helt. 1 sekund senere så låg det sånn på bordet, vet ikke helt hva jeg gjorde i gjerningsøyeblikket @ MariusJS: Ja til 249,- er det faktisk ikke noe å klage over, helt konge! Og takk Helt enig. Har det Samsung tastaturet liggende selv hvor planen var å bruke det mot TVen, men er jo bare et eneste stort klunder hver gang jeg skal bruke det så nå ligger det bare å støver ned.. Har K400 selv og er stor fornøyd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Syns K400 har laber rekkevidde. Har ikke planer om å sitte på dass å skrive Nei, men problemet oppstår når det ikke rekker over stua engang. Har overhode ingen problem med K400. har du senderen sentralt, eller bare bak pc-en? Har senderen baki PC uten denne extenderen montert. (ligger i midten på bordet som dere ser) og har ikke opplev kødd, men det er jo ikke mange meterene til sweetspot Med andre ord fungerer det yppperlig til mitt bruksmønster. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Har overhode ingen problem med K400. har du senderen sentralt, eller bare bak pc-en? Har hatt den bak og foran i PC uten at det ga noe kjempe utspill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Med eller uten den extenderen?EDIT: Kanskje jeg har misforstått, men den skulle booste signalet? Eller var det for enklere input avhengig av maskin? Leste jo ikke manualen selvsagt. Har ikke den i bruk uansett. men kanskje vi drar tråden litt OT nå.. Endret 29. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Den "extenderen" er jo bare for å flytte signalet bort fra PCen \ andre forstyrrelser. Signalet blir ikke noe sterkere. Selve mottakeren er jo i nano USB saken.. selve usb ledningen har ikke noe form for antenne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Er ingen ledning. EDIT: Endret 29. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva er den "extenderen" du snakker om da? Om det ikke er en ledning Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Bruker en gammel Dlink usbextender til den, virker genialt når du får litt oppi luften. Hadde problemer når jeg bare hadde stappet den baki dataen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Midlertidig oppsett, mens vinduer skjæres ut... Kan vell mildt sagt kalles bule Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fint PS: Røykvarsleren skal aldri henge på veggen. Den skal stå i taket minst 50 cm fra veggen(e) og 1 meter fra ventilasjon. Jeg vet at den egentlig skal henge i taket, men er så mye pes når det er over 3 meters takhøyde her å jeg fyrer i ovnen å røyk siver ut. Den pep nå 3-4 ganger i vinter der den er, så bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Syns K400 har laber rekkevidde. Enig i den. Trodde tastaturet hadde bluetooth, men nei. PCen min blir stående bak tastaturet, så selv med forlengeren til USB dongelen opplever jeg at ikke alt blir registrert visst armen min kommer i veien. Er snakk om en avstand på 30-50cm. Skulle ha vært en liten antenne på tastaturet som man kan vippe opp eller ned ved behov. Blir nok å anskaffe meg et som støtter bluetooth, hadde vært kjekt å sett film/serier på soverommet itillegg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg bruker kun den lille USB-saken, er plugget i på baksiden av PC`en. Sitter i sofaen ca 2.5m unna og har ikke opplevd noe kødd Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det kan ikke være at det er dårlige batterier i tastaturet? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Mitt K400 må eg holde vannrett for at det skal fungere i sofaen 4-5 meter borte fra HTPC. Donglen er plugget i bak PCen. Sånn har det vært siden det var nytt. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Min nerdebule-leilighet. (putekasse midt i stua pga vask / maling av utsida) 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå