Henrikenn Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det er sant. Alle ligger vel forskjellig over mus/tastatur Jeg har såppas dyp plate at jeg ligger med albuer ca 10-15 cm inn Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Sitter å planlegger en liten oppgradering av nerdebulen her nå, med et nytt tv bord. Det gamle jeg har er bare noe billig skvip fra Ikea som har sett sine bedre dager. Så sitter og vurderer å lage et selv. Har begrenset plass så er ikke plass til noe bredere enn 120cm bredt. Så vurderer å kjøpe meg noen leca blokker og bruke kjøkkenbenkplatene fra Ikea som hyller. Også ha en stålplate på toppen av alt. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Nå har jeg fått kjøpt meg et hus og skal kjøpe meg nytt databord, og har litt lyst å teste et sånn stå bord. Et bord som du kan justere opp og ned, så du kan både sitte og stå. Er det noen som vet om jeg får kjøpt slikt i norge? Fant et fra utlandet, men det kostet rundt 5000kr, og frakta er også sikkert svindyr. Edit: Ser at IKEA har en, GALANT sitte/stå Arbeidsbord. Noen som har erfaring med den? Skal bli sykt digg å endelig få et eget hus, og slippe å bo i leilighet! Endret 5. mai 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 https://www.komplett.no/red-harbinger-cross-desk/806461 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Nå har jeg fått kjøpt meg et hus og skal kjøpe meg nytt databord, og har litt lyst å teste et sånn stå bord. Et bord som du kan justere opp og ned, så du kan både sitte og stå. Er det noen som vet om jeg får kjøpt slikt i norge? Fant et fra utlandet, men det kostet rundt 5000kr, og frakta er også sikkert svindyr. Edit: Ser at IKEA har en, GALANT sitte/stå Arbeidsbord. Noen som har erfaring med den? Skal bli sykt digg å endelig få et eget hus, og slippe å bo i leilighet! Jeg kjøpte meg et brukt hjørne elektrisk hev og senk fra http://www.movement.as/ for 2000,- Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 https://www.komplett.no/red-harbinger-cross-desk/806461 Haha. Så stor også støtter den ikke E-ATX. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ja så det, kunne ikke putta XL-kortet mitt i den engang. Mener den kommer i 2 utgaver. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nødstopp Skrevet 8. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2014 Her er min vesle krok. Er blitt ganske koselig spør du meg. Har 3 skjermer, der tredje er lik den til venstre, men bruker den bare når jeg plutselig får lyst å spille over alle sammen. Den forferdelige musa er i senere tid byttet ut med en Zowie Ec2 Evo. 10 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Relativt midlertidig setup. Tatt for et par dager siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Er det en RP1, Nødstopp ? Vet ikke helt om jeg hadde følt meg helt komfortabel med en slik plassering på mine spillere, men det var ihvertfall meg meget artig og koselig krok det der Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Ser ut som en argon TT-1, men disse er jo kliss like. Endret 8. mai 2014 av dePt Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 8. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2014 Battlestationen min for dagen. Ellers er det lite som har skjedd i leiligheten siden de siste bildene. Langhelg, så måtte neste sprette en goøl 10 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Er det en RP1, Nødstopp ? Vet ikke helt om jeg hadde følt meg helt komfortabel med en slik plassering på mine spillere, men det var ihvertfall meg meget artig og koselig krok det der Ser ut som en argon TT-1, men disse er jo kliss like. Det er en Argon, ja. Angående plassering er jeg enig at det er i trangeste laget. Skulle hatt litt mer bordplass, muligens en hylle å ha forsterker, DAC og platespiller i. Rommet er dog såpass lite at jeg ikke har skikkelig plass til noe slikt, og der jeg har plass er i motsatt hjørne av der jeg sitter, så jeg har det slik det er til jeg eventuelt finner på noe smartere. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Fornøgd med PMA-520 AE'en? Veldig. For prisen er den helt super. Lyden er nokså fyldig og mer punchy i standardmodus, men den blir overraskende nøytral med source direct på. Høyttalerne jeg har er nokså lekne fra før, så jeg liker å ha den i sistnevnte. Byggekvaliteten og generell kvalitetsfølelse er det absolutt ingen ting å si på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Battlestationen min for dagen. Ellers er det lite som har skjedd i leiligheten siden de siste bildene. Langhelg, så måtte neste sprette en goøl Pent oppsett. Hvordan klarer du å holde pulten så ryddig? Endret 8. mai 2014 av Kontorstol 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Pent oppsett. Hvordan klarer du å holde pulten så ryddig? Hender seg til tider at folk går inn i leilgheten min å rydder menst jeg er på skolen Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har hatt akkurat samme skrivebord som deg, Evil-Duck, men så meg nødt til å få et større ett for noen måneder på grunn av plassmangel. Hvordan er de stolene der i forhold til vanlige kontostoler i samme prisklasse? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hender seg til tider at folk går inn i leilgheten min å rydder menst jeg er på skolen Kan jeg også få komme inn i leiligheten din og .. rydde mens du er borte? Jeg skal ikke røre stacken din, jeg lover 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå