C.. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sånn rommet til en skikkelig nerd skal se ut! Ikke orden på noen verdens ting Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bedre enn Tony Stark Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Sånn rommet til en skikkelig nerd skal se ut! Ikke orden på noen verdens ting Joda, er masse orden, finner alt, utenom når jeg trenger det! Er sikker på att jeg har lett etter ørepropper MINST 100 ganger, den siste måneden Endret 8. februar 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mange skjermer hengende i diverse hjørner og rettninger ser bare helt jævlig ut. Men for all del, ikke min nakke... Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ett par bilder fra kjellerstuen min. Fortsatt litt work in progress, men her koser vi oss 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mange skjermer hengende i diverse hjørner og rettninger ser bare helt jævlig ut. Men for all del, ikke min nakke... Som sagt, skal fikse det senere, slik at det blir en 24" på hver side av 27"en, men hadde en skjerm under der, som jeg nå har solgt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Så det såg faktisk enda mer texas ut enn det allerede gjør ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Så det såg faktisk enda mer texas ut enn det allerede gjør ? Jupp, var bare en skjerm til, "slengt" under den som er høyt opp Endret 8. februar 2014 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hadde en liten spontan ommøbelering her om dagen, så nå ser det slik ut: Jeg har lenge hatt lyst på en skjerm på høykant i tillegg til hovedskjermen, og jeg må si, dette er et oppsett jeg kan trives med. Hovedskjermen er en Asus PA279Q på 27", og ekstraskjermen er en LG 22EA53 på 21,5". Jeg prøvde først med en gammel 24" på høykant, men den ble alt for stor. Ellers er mikrofonen flyttet over på venstre side, høyttalerene er flyttet litt innover på skrivebordet, og hodetelefonene er byttet ut (har mange par, så jeg veksler litt på hva som brukes). Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Korrekt! Har hatt det i et par år, og det er fortsatt like tight. Overraskende god kvalitet med tanke på prisen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Fest alle like høyt, sleng på kabelkanaler ned fra hver skjerm, eventuelt en på midten og bort også opp bak hver skjerm, så blir det mye bedre 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Fest alle like høyt, sleng på kabelkanaler ned fra hver skjerm, eventuelt en på midten og bort også opp bak hver skjerm, så blir det mye bedre Jeg vet, de ble satt opp i tolv tiden, så når jeg byttet den i midten med den til venstre, så ble det ikke helt 100%, må også anskaffe en lengre DVI kabel! Blir vel å gjøre det, når rommet blir godkjent som oppholdsrom Endret 22. februar 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Begynner å bli bra nå MariusJS! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Begynner å bli bra nå MariusJS! Takk Blir antagelig bedre, når rommet/huset blir ferdig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Snart fornøyd Har veldig lyst på noen andre skjermer... Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hvordan klarer dere ha så lite plass til å ha armene på ? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Samme lurer jeg også på. Jeg må ha plass til å ha armen fra albuen og frem til musa/tastaturet. På en annen side, har du armlene på stolen er det ikke ukomfortabelt å ha armen hvilende på kanten hvis du treffer akkurat under håndleddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå