Mr. A Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilken DAC/dings er det du har koblet hodetelefonene i? Jeg vet ikke helt om jeg skal velge internt lydkort eller om jeg skal kjøpe noe eksternt... Det kommer nye bilder fra meg snart, har skaffet meg en mikrofon og jeg venter på en arm til den, må også skaffe noen kabel kanaler. Ser ut som en Aune X2 hodetelefonforsterker Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilken DAC/dings er det du har koblet hodetelefonene i? Jeg vet ikke helt om jeg skal velge internt lydkort eller om jeg skal kjøpe noe eksternt... Det kommer nye bilder fra meg snart, har skaffet meg en mikrofon og jeg venter på en arm til den, må også skaffe noen kabel kanaler. Aune X1, den gamle utgaven. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ikke så mye nytt her siden sist. Nytt skrivebord står på ønskelisten, men inntil jeg finner en kompakt og god hjørneløsning blir Jysk-bordet stående. B&W MM1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Når jeg får kjøpt noen kabelkanaler skal jeg flytte dataen til venstre for skrivebordet. Gardiner skal bli byttet snart også. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Når jeg får kjøpt noen kabelkanaler skal jeg flytte dataen til venstre for skrivebordet. Gardiner skal bli byttet snart også. Få ferdig den forbanna 800Den, NÅÅÅ!!!! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jada, holder på Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Fin liten sak, Win 95, Intel pentium, 64 mb ram, 800 mb disk, docking (mangler USB noe som er eneste minuset) 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Fin liten sak, Win 95, Intel pentium, 64 mb ram, 800 mb disk, docking (mangler USB noe som er eneste minuset) PS2>USB Jada, holder på Fikk PSUen min i dag, så da mangler bare alt annet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Er sånn jeg skal vise mi bule en gang i tiden.. Bare at jeg faktisk skal vise rundt. Endret 4. februar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Er sånn jeg skal vise mi bule en gang i tiden.. Bare at jeg faktisk skal vise rundt. Se filmen en gang til du. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ah, tror jeg skal begynne å se alle videoer med lyd. (Skippet igjennom for å se et setup) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tok et kjapt bilde. Yay for to skjermer. Nay for dårlig midliertidig skjermkort som bare takler en om gangen. 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Kom på at jeg tror jeg ikke har lagt ut bilde her siden jeg flytta? Hvertfall, her er min nerdevegg Endret 5. februar 2014 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tok et kjapt bilde. Yay for to skjermer. Nay for dårlig midliertidig skjermkort som bare takler en om gangen. *bilde* Lego Star Wars! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Værste oppsette jeg har sett. xD Får du ikke vondt i hode av å ha skjermene slik? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Værste oppsette jeg har sett. xD Får du ikke vondt i hode av å ha skjermene slik? Jo, derfor jeg skal flytte den Hadde den sånn, fordi det sto en skjerm under, men den hadde ikke VESA -_- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Haha, for ett alternativt opplegg!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 NÅ snakker vi man cave! I like it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå