Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.

Lite aktivitet i denne tråden.. :D

Vil "pusse opp" litt igjen, men trenger inspirasjon. Er det andre nettsteder \ forumet dere kan tipse om en lignende tråd som dette? Kom over den på Neogaf som var forøvrig veldig kul.

Battlestation threads på /g/ og Reddit etc.

Jeg har forresten skaffet meg en ny stol; en bruk RH Logic 400. Betalte 3.5k eks mva og var i ganske så god stand. Bare noen skraper bak på setet og å justere seteputa frem og tilbake er litt tungt. Utover det ingenting å påpeke og stoffet var også helt fint. Koster originalt 9k så kan si meg ganske fornøyd gitt :)

Har også kjøpt et nytt rektangulært Galant bord fra Ikea, grått, så skal bytte ut det svarte jeg har som er curved corner (syns det funker dårlig med hjørnebord). Stiller med bilde når jeg har fått byttet, forhåpentligvis til helga. Da er det bare anlegg til PCen som jeg trenger å skaffe så har jeg en fullverdig battlestation for en stund.

Neogaf har som du var inne på sinnsykt mye. Kan anbefale å se på trådene fra tidligere år også, der er SINNSYKT mye der inne.

Det er farlig å se i den tråden, blir bare så latterlig misunnelig og furt over at rommet mitt ikke er like lett å innrede som andres etc. :\

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Flytta inn i ny leilighet i sommer, men har først nylig fått orden på stue-opplegget. Lar bildene tale for seg selv, men kan supplere med hvilke enheter som er i sving her:

Skjerm:
NEC X461S - 46" LED

Forsterker:
Sony STR-DE685

Høyttalere:
Et par gamle Dual-høyttalere jeg låner av morfar

Konsoll:

Nintendo Wii

PC:

ThinkPad Z61m

TV:

Get PVR-boks

Benk:

IKEA Stockholm valnøtt

Skjermstativ:
Egentegnet design, produsert på oppdrag

post-35593-0-70832500-1382299991_thumb.jpg

post-35593-0-94514100-1382300147_thumb.jpg

post-35593-0-12899600-1382300199_thumb.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Er en god stund sia jeg postet noen bilder fra oppsette mitt. Er en del som er nytt her: Ny TV, Playstation 4, Xbox One, Wii U, nye hyller, flere spill m.m

qgd8.jpg

dx5d.jpg

4a0y.jpg

Det som mangler er selvfølgelig flere konsoller som er inni mediasenteret, flere spill, flere slike samleutgaver, pchjørnet m.m

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er en god stund sia jeg postet noen bilder fra oppsette mitt. Er en del som er nytt her: Ny TV, Playstation 4, Xbox One, Wii U, nye hyller, flere spill m.m

Det som mangler er selvfølgelig flere konsoller som er inni mediasenteret, flere spill, flere slike samleutgaver, pchjørnet m.m

Nice, du har til og med flere spill og konsoller enn jeg har:) Du er litt av en samler

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mitt liksom, cleant er digg.

Oppdatert bilde av mitt oppsett. Eneste som har skjedd siden sist er vel egentlig bare en ny musematte. Legger også ved bilder av kablingen bak skjermene i spoiler - Det er dog ikke nye bilder som dere ser med tanke på musematta. ;) Tips til noe jeg burde fikse på?

Lurer på hva slags bord/hylle-kombinasjon dere bruker? Er på utkikk etter nytt skrivebord, og er akkurat noe sånt jeg ser etter:-)

Skal ha plass til to skjermer, kabinettet mitt (obsidian 350D) og skriver, så trenger litt bordplass :-)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt bordplate på IKEA og det ser det ut som Kurio har gjort også. Da kan du velge mellom veldig mange størrelser, mitt er 2 meter og koster 3-400,- om jeg husker riktig. Bena jeg har er forøvrig kjøpt på IKEA de også og bordet er bare lagt løst oppå. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-83883

Ikke så mye nytt her siden sist. Nytt skrivebord står på ønskelisten, men inntil jeg finner en kompakt og god hjørneløsning blir Jysk-bordet stående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...