Spirre Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 gips tåler nok litt varme, men du kan jo fyre litt godt i peisen og se å carmt det blir utapå veggen. Lenke til kommentar
MJro Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er ikke varme som er problemet, det som er problemet er at du skal kunne se etter sprekdannelser på ei pipe. Er bare å google "Lov å kle inn pipe med gips" Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er ikke noen sprekker så vidt jeg vet, har i hvertfall ikke sett noen enda. Hvor stor må sprekken være før den blir tatt som en "sprekk"? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ser ikke helt det store problemet med veggen for å være ærlig. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ikke noe galt med den, men det blir så stygt å ha kabelkanaler gående opp der som en bro. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Merker det er litt dødt her inne. Til de av dere som har lyst å se litt flere gamingsetups anbefaler jeg neogaf sine årlige tråder. Her er 2013-versjonen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=506069 Skal poste mitt oppsett når jeg er hjemme igjen. 2 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Mitt liksom, cleant er digg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Såg herlig og friskt ut ja, bortsett fra manglende sideluke på kabinettet da. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Såg herlig og friskt ut ja, bortsett fra manglende sideluke på kabinettet da. Det kommer ikke til å bli så lett siden støpselet er i veien. Jeg skal prøve å finne ut det. Skal dessuten male rommet idk, ens. Må fikse meg en Dell 30" IPS og. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Så ikke det utifra bildene Men det er vel ikke det sørste probleme å få fikset uansett, men så var det å gidde da Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Rent og pent, men hvorfor har du ikke høytalerene ved siden av skjermen? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Rent og pent, men hvorfor har du ikke høytalerene ved siden av skjermen? Jeg vet at dette er dumt. Lyden blir forferdelig og man får ikke noe bra lydbilde. Fordi man liker det mer ryddig, og man måtte velge den løsningen. Med høytallere på bordet blir det bare "for mye". Skal se om man klarer å anskaffe seg noen bedre trådløse høytallere så man slipper kabel-dilldall og masse tull. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Stua: Kjøkkenet: Gangen: Det alller helligste: Keyboardet: Selvstudier: Fritid/selvstudie/spillutvikling: 4 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Oppdatert bilde av mitt oppsett. Eneste som har skjedd siden sist er vel egentlig bare en ny musematte. Legger også ved bilder av kablingen bak skjermene i spoiler - Det er dog ikke nye bilder som dere ser med tanke på musematta. Tips til noe jeg burde fikse på? Endret 13. september 2013 av ChristofferRudi 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Rett og slett utrolig strøkent =) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Pent! Skulle gjerne likt å vite hvor du fikk tak i musematten? Er ute etter en slik skjermmontering, men er usikker på jeg har feste til de... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Pent! Skulle gjerne likt å vite hvor du fikk tak i musematten? Er ute etter en slik skjermmontering, men er usikker på jeg har feste til de... Tusen takk! Musematten er kjøpt på CDON - Corepad XXXXL og skjermstativet er XFX Triple monitor stand. Det er veldig dyrt, men absolutt verdt hver eneste krone Og alt du trenger til monteringen følger med. Endret 13. september 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Her er min lille nåverende student bule. Ikke store greine , men duger nå menst jeg studerer Slik er da oppholdsrommet . Her jeg stort sett holder til om dagene. "stuen" TV benken , inngang til soverommet og film/spill samlingen. Inngangspartiet . Skulle gjerne tatt noen bedre bilder , men orket ikke å rigge opp lys og slikt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå