SLi Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Ikea TMB! (Mange av møblene jeg ser er vel også derifra? : ) ) Jeg har to stykk av dette: http://www.ikea.com/...ducts/00214157/ Den ene er inverted sånn at det skapene står inntil hverandre. Passer bra med et sånt bord hos deg Endret 10. juli 2013 av SLi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Pene ting! Hvor lenge tror du PC-en får lov å stå der TMB? Bordet skal byttes ut? Ser det er mange over gjennomsnittet lyd-intresserte her. Hvor mye penger prioriter folk å bruke på annlegg ol.? Selv har jeg jeg hverken penger eller plass til stort og flott anlegg, men er ulidelig glad i B&W P5 hodesettet mitt! Litt for mye penger kanskje. Vinyl er ikke billig det heller Men forsterkeren og høytallerene du ser på bildet mitt kjøpte jeg brukt, og det er helt klart mye penger og spare den veien Handlet meg ny platespiller i går da : Rega RP6 m. Rega Exact pickup. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Hva er kabelsalat spaghetti? Noen som har noen tips til sånn "kabelkanal" greier man fester på f.eks en vegg? Skal bytte rom snart, så da tenkte jeg at jeg skulle skjule alt av kabler. Endret 25. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ikea, Clas, Dealextreme osv. har slikt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Panduit LD5 anbefales. Ser ut som rimelig basic greier jeg ofte var borti som elektrikerhjelp. Hvor får du tak i dette utenom (elektro)grossister? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Vet ikke, jeg kjøper på elektrogrossist Beste kanalen jeg har brukt, sykt sterkt lim og har alt mulig av "ekstrautstyr"; skjøter, endestykker, vinkler etc. Endret 25. juli 2013 av TMB Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Panduit LD5 anbefales. Vet ikke, jeg kjøper på elektrogrossist Beste kanalen jeg har brukt, sykt sterkt lim og har alt mulig av "ekstrautstyr"; skjøter, endestykker, vinkler etc. Takk. Funker det like greit å skru/teipe det fast på skrivebordet? Tenker å ha noen kanaler som går rundt bordet så jeg kan skjule ledningene til høyttalerne. Kunne trengt noe smale kanaler sikkert, med mindre jeg setter maskinen nede ved gulvet. Noe jeg helt sikkert kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Funker å lime på alt så lenge underlaget er flatt. Eneste jeg har opplevd den ikke sitter på er murstein. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vet ikke, jeg kjøper på elektrogrossist Beste kanalen jeg har brukt, sykt sterkt lim og har alt mulig av "ekstrautstyr"; skjøter, endestykker, vinkler etc. Yeah, de er ganske pene og praktiske. Tåler mye også. Har mulighet til å få tak i slikt fra grossist, men er litt mer tiltak Funker å lime på alt så lenge underlaget er flatt. Eneste jeg har opplevd den ikke sitter på er murstein. Er dette en av de typene som river med seg maling/tapet pga. limet er så sterkt? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Har opplevd begge deler. Kommer an på tapeten under I guess. Lenke til kommentar
MJro Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Har nå lest igjennom en del sider nå, og mange av dere har hengt tv'n på veggen. Så jeg lurer bare på om det er noen fordeler/ulemper med hvor høyt man henger tv'n? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Har nå lest igjennom en del sider nå, og mange av dere har hengt tv'n på veggen. Så jeg lurer bare på om det er noen fordeler/ulemper med hvor høyt man henger tv'n? Henger man den for høyt, kan man fort få vondt i nakken Men ellers så må man nesten bare sette seg i stolen\sofaen, så se hva som passer best for din hodehøyde etc. et par cm fra eller til vil du uansett ikke merke noe til. Lenke til kommentar
MJro Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Var nesten det jeg tenkte. Jeg vil da tro at om man henger den slik at man må se litt nedover er vell litt mer behagelig? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Litt nedover er optimalt. Ikke bare for TVer, men også PC-skjermer. Mennesker ser ikke rett frem, men ca. 15 grader nedover. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva er kabelsalat spaghetti? Noen som har noen tips til sånn "kabelkanal" greier man fester på f.eks en vegg? Skal bytte rom snart, så da tenkte jeg at jeg skulle skjule alt av kabler. Dette er kabelsalat spaghetti Må indrømme at jeg er veldig fornøyd med resultatet jeg fikk bak mitt skjermstativ og mine 3 skjermer. Har ikke noe bilde av hvordan det ser ut under bordet hvor kabler til høyttalere osv går, men der har jeg kjøpt skiver på Europris til rundt 50,-. Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg må vel kjøpe et par pakker strips. Kommer nok ikke til å bli så ryddig for meg noen gang Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Starter å bli noe nå! Skal bytte gardiner selvfølgelig. Og jeg må ta en tur på Ikea en gang og kjøpe noen kasser. Er fortsatt litt rotete, men det skal fikses. 2 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 linkte pulten din der, veldig stilrent. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Prøver å ha samme farge på pulter, skap, hyller osv, bare så det ikke blir alt for mye farger. Jeg støtte på et lite problem... Murveggen som er ved pulten var litt mer "ruglete" enn jeg trodde. Funker det å sette opp noen gipsplater eller blir det for varmt tror dere? Pipa til peisen går inni veggen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå