Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva er den greia til høyre? er det en snusboks eller noe? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Hvilken mikrofon har du festet til DT770? Erfaringer? Har kjøpt et par mics fra DX som jeg har tenkt å teste, men er noe skeptisk til kablingen pga. jeg bruker egen DAC+amp, så må deles and shit. Jeg bruker Denne. Fungerer veldig bra! Jeg har den koblet til Asus Xonar, og de jeg snakker med på skype sier at den er veldig bra iallefall. Den greia til høyre er lokket til objektivet jeg brukte. Endret 2. april 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvordan er f.eks Blue snowball mike i forhold til den? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvordan er f.eks Blue snowball mike i forhold til den? Mener jeg så en video på youtube hvor han brukte begge to, så vi fikk høre forskjellen. Du finner den sikkert ved å søke der. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg bruker Denne. Fungerer veldig bra! Jeg har den koblet til Asus Xonar, og de jeg snakker med på skype sier at den er veldig bra iallefall. I see, thanks. Skal se om ikke de jeg kjøpte fra DX funker først. Slikt med kabler er uansett noe styr Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Med litt elegant teiping så kan du vel feste mikrofonkabelen til headset kabelen. Her er foresten mitt oppsett etter at jeg kom hjem fra TG: Et dårlig forsøk på panorama. Beste jeg gadd å prøve. (Bildet roterer seg selv i eget vindu) Veldig kornete bilde med mobilen. Tror det ville blitt bedre om jeg tok det i sollys, men det viktigste er med i bildet ihvertfall. Endret 2. april 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Med litt elegant teiping så kan du vel feste mikrofonkabelen til headset kabelen. Hodetelefonkabelen*. Men i mitt tilfelle; tja, pga. som nevnt, dedikert dac+amp som står et annet sted. Tenker å prøve med en veldig lang kabel, men stygt blir det nesten uansett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Veldig kornete bilde med mobilen. Tror det ville blitt bedre om jeg tok det i sollys, men det viktigste er med i bildet ihvertfall. Hvorfor bruker du ikke widescreen-tema på Diskusjon når du har sånn skjerm? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvorfor bruker du ikke widescreen-tema på Diskusjon når du har sånn skjerm? Finnes det en widescreen-tema her? Har nå laget meg mitt eget design her inne slik at jeg får ting i widescreen.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Velg Diskusjon.no Dynamisk under "endre forumutseende" nederst til venstre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvorfor bruker du ikke widescreen-tema på Diskusjon når du har sånn skjerm? Har brukt den smale versjonen i alle år og har blitt vant til det. Liker heller ikke å måtte bevege øya så langt over skjermen for å finne informasjon. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvordan setter man på dette widescreen utseende? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har skjedd litt hos meg de siste to-tre ukene nå. Jeg har kastet ut surround, til fordel for rent stereoanlegg. IMG_0551 by Mortis360, on Flickr IMG_0553 by Mortis360, on Flickr IMG_0552 by Mortis360, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 .. Skaff deg en kabelkanal til TVen.. ser så utrolig mye penere ut da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Ser veldig pent ut, men jeg har litt vanskelig for å tro at den høgre høytalleren står i idèell posisjon mtp. veggene rundt, just sayin! Men nå er det ikke sikker du har så mange andre muligheter. Endret 7. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har planer om en ny kanal til kablene, den gamle ble for liten etter at jeg fjerna surround-recieveren. Har veldig få muligheter angående høyttalerplassering, dette er den eneste måten som jeg har kommet fram til, har litt over 8kvm å boltre meg på, skrivebord, dobbeltseng, stereoanlegg/tv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Fikk meg ny sub så det ble omgjøring på nytt igjen her ... Men bedre lyd krever bedre look Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 På tide med en vårrengjøring snart? Skal ommøblere i dag, så legger jeg kanskje ut nye bilder av oppsettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå