TMB Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Slutt å poste sånne bilder, kreperer her jeg sitter! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Til alle dere med spagetti som ikke gidder å gjøre noe med det Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Sånn ser det ut her nå... 2 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg skal LETT ha spilleautomat! Crazy reels Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Til alle dere med spagetti som ikke gidder å gjøre noe med det Det plager meg ikke. Jeg er ikke laget slik. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Til alle dere med spagetti som ikke gidder å gjøre noe med det Jeg har det sånn midlertidig, jeg prøver noe nytt Også bytter jeg snart rom så det er ikke noe vits for meg å rydde det enda Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Vi vet begge at du ikke kommer til å rydde kabler på det nye rommet heller Endret 20. februar 2013 av 2ball_ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Planen er å gjøre det i hvertfall. Også skal jeg vaske alt som skal inn så jeg slipper støvet som jeg allerede har på mitt nåværende rom Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dette er nerdebule-tråd, ikke "Se hvor fint jeg har ryddet på stua" tråden. Dere kan lage dere en egen tråd og poste stue bildene deres og skryte av hvor ryddigt det er. Jeg personlig har så my ledninger rundt PCen, og TVen at det er umulig og få de vekk på noe som helst måte. Men jeg har overhode ingen problemer med hvordan ledningene ser ut heller. De ligger jo der ingen går uansett, så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dette er nerdebule-tråd, ikke "Se hvor fint jeg har ryddet på stua" tråden. Dere kan lage dere en egen tråd og poste stue bildene deres og skryte av hvor ryddigt det er. Jeg personlig har så my ledninger rundt PCen, og TVen at det er umulig og få de vekk på noe som helst måte. Men jeg har overhode ingen problemer med hvordan ledningene ser ut heller. De ligger jo der ingen går uansett, så ser ikke problemet. Give you'a. Etter at jeg flytta hjemmefra så er nerdebula mi i og rundt tv-en på stua og ikke på ett innelukka kott hvor jeg har klemt inn ei seng og ett skrivebord med medfølgende neo, spagetti og 450 tomme bokser med ymse burn og cola. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Har gitt opp på kabel management rundt skriveborde, tv osv. er mye mer praktisk vis det ligger løst, prøve å har dem liggendes fritt da, altså at det ikke oppstår mye trøkk og stress på kabelen. Skifte ting såpass ofte at det ikke er vits å stappe bort alle kabler. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Give you'a. Etter at jeg flytta hjemmefra så er nerdebula mi i og rundt tv-en på stua og ikke på ett innelukka kott hvor jeg har klemt inn ei seng og ett skrivebord med medfølgende neo, spagetti og 450 tomme bokser med ymse burn og cola. Da har du ikke nerdebule mer Må jo ha eget gameroom med det du sier! Nerdebule <3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Da har du ikke nerdebule mer Må jo ha eget gameroom med det du sier! Nerdebule <3 Har det og Men oppholder meg mest på stua foran 55" og sexboxen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ikke mye å skryte av lenger..."Bula" blir bare fylt opp med mer og mer rot pga prosjektet mitt 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dette er nerdebule-tråd, ikke "Se hvor fint jeg har ryddet på stua" tråden. Dere kan lage dere en egen tråd og poste stue bildene deres og skryte av hvor ryddigt det er. For mange av oss er stua en del av nerdebula. Spesielt om du har en HTPC eller lignende Syns ikke det skader at det blir postet andre ting enn battlestations i denne tråden heller akkurat. Bildene er ofte relaterte. 5 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Vi har kun stue og soverom så stua vår blir bula. Regner med det er likens for de fleste som har 50m2 eller mindre leilighet 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 I stua nerder jeg vinyl og musikk og litt spilling i ny og ne. Så stua hører definitivt hjemme i denne tråden her, ikke kom å fortell meg noe annet! Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Stua hører hjemme i tråden. For noen hører kanksje dassen med også! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Fikk ENDELIG pakke fra clasern i går: 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Dårlig bilde, orka ikke dra frem noe kamera akkurat nå, men skal få flere skjermer sidestilt, med 360' mulig rotasjon + at de skal få armer så jeg kan styre de rundt. Og slapp the fuck av, skal fikse kablene ettervært. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå