Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Pent! (Slutt å reklamer for Komplett!)

 

Liten snikreklame der ja xD

 

Haha :closedeyes: Har klistremerket der av den ene grunnen at bordet er veldig stygt der etter stolen for et par år siden. Ikke så veldig begeistret over Komplett eller?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Haha :closedeyes: Har klistremerket der av den ene grunnen at bordet er veldig stygt der etter stolen for et par år siden. Ikke så veldig begeistret over Komplett eller?

 

Personelig har jeg ikke noe problem med dem altså, påpekte bare at det var en snikreklame men har lest mye fælt om de i forumet den siste tiden altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Digger komplett jeg! :D

Jeg skjønner ikke helt det. Etter mine erfaringer så er de ganske middels på alt. Det eneste jeg liker med dem er deres PuP, men da bruker jeg som oftest MPX

De er aldri øverst på listene til prisjakt når man søker etter produkter mm de har ett spesielt salg, Og da er det heller ikke sikkert at de er øverst. Servicen dems er såder synes jeg. De krevde meg et hentegebyr fordi jeg ikke hadde mulighet til å hente noe på PuP en gang. Jeg vet at det er min skyld, men jeg har vært en trofast kunde hos dem de siste 10 årene, så jeg stussa litt på den avgjørelsen.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Alle har flere skjermer også har jeg bare en :cry:

 

Anbefaler deg virkelig å kjøpe ihvertfall en til så du har to. Veldig kjekt, jeg personlig kommer aldri til å gå tilbake til kun en skjerm :)

 

Det vet jeg. Men de er ofte billigere, så derfor bruker jeg heller de.

 

Ofte billigere? Dette varierer veldig fra dag til dag. har i flere tilfeller sett Komplett har billigere produkter og motsatt. Så blir feil å si mpx er billigere enn Komplett, de bare har forskjellige kampanjer på forskjellige dager.

Endret av ChristofferRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...