TMB Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fine farger på tapet og gulv må jeg si Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Trodde aldri jeg skulle påpeke noe ligende, men: Hva skjedde egentlig, som fikk deg til å henge opp de gardinene? *(De lilla) Edit: og hvorfor har du en hest i gangen? Endret 18. november 2012 av 2ball_ 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Vurdert å skaffe en universal fjernkontroll? Telte 6 stk på bordet der Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Blir ikkje fyrt i ovnen på soverommet, så enkelt er det . Dei lilla gardinene er tøffe, spesielt når dei er trekt for og det lyser ute. Da kjem mønsteret i dei godt fram Om mønster, tapet og hest i gangen, huset er som sagt ifra 1700-tallet og har stått her på garden. Var besteforeldra mine som budde her sist, så eg har berre gjort om litt på det sånn at eg kan bu her, er ikkje alt eg har gidda å endra. Er 5 fjernkontrollar og eit blåtann tastatur med touch for datan som er tilkobla tv Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Blir ikkje fyrt i ovnen på soverommet, så enkelt er det . Dei lilla gardinene er tøffe, spesielt når dei er trekt for og det lyser ute. Da kjem mønsteret i dei godt fram Om mønster, tapet og hest i gangen, huset er som sagt ifra 1700-tallet og har stått her på garden. Var besteforeldra mine som budde her sist, så eg har berre gjort om litt på det sånn at eg kan bu her, er ikkje alt eg har gidda å endra. Er 5 fjernkontrollar og eit blåtann tastatur med touch for datan som er tilkobla tv Det forklarer en del . Men sånn ellers ser det ikke så galt ut. Hadde det vært mulig å male gulvet på kjøkkenet for eksempel? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hehe, det tror jeg på. gamergadget nr.1 altså, selvom det er møbel. Hva synes dere om fatboy? Tenkte på noe sånt Har hatt en stort svart fatboy i halvannet år nå. Digg å sitteligge i på verandaen, men fungerer dårlig å skulle sitte på den på den måten hun på bildet bruker den. Er grovt nylonstoff. så den tåler veldig mye. Bikkja krafser på den med skarpe klør uten at det lager merker =) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nice! Bare synd det er så dyrt. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det forklarer en del . Men sånn ellers ser det ikke så galt ut. Hadde det vært mulig å male gulvet på kjøkkenet for eksempel? Tja, det kunne jo gått ann. Det er belegg, så veit ikkje heilt om det blir for mjukt? Tenker på at det vil sprekke. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er fatboy også "skikkelig" saccosekk med små kuler inni, eller består den av noe annet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Godkjent? Litt rart med kjøleskap i stua. Ellers kult. Liker spesielt fargen på veggene og sofaen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er kombinert stue/kjøkken så er vel heller normalt vil jeg si skal få integrert det og skjult det. Står på planen Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Må si meg enig. Liker fargene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Well brace yourself. Skal male kontoret grått me innslag av mørk oransje med hvit outline må bare få cash og tid først Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er kombinert stue/kjøkken så er vel heller normalt vil jeg si skal få integrert det og skjult det. Står på planen Det var en spøk. Jeg skjønte selvsagt at kjøkkendelen din begynte der, men det så vitterlig ganske komisk ut på bildet ditt slik du har tatt det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=SuuBkeTo2rg&feature=g-crec-u 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Mangler noen gigantiske høyttalere og et forsterker rack som tar opp halve stua Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det blir det og Skikkelig lyd står og på lista. Er bare ett år siden jeg flytta inn så er litt det å komme seg rundt på det økonomiske når man kjøper hus. Går smått om sen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nerdestasjonen i hybelen min nå. Beklager dårlig bildekvalitet. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Er det mange tommer på TVen? Hadde stått litt nært for meg, men regne med det er kompromiss pga. lite plass^^ Endret 28. november 2012 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå