Laserbeam Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvorfor har du et piano på kjøkkenet? Er ikke det litt råflott da? Har ikke plass til den et annet sted. 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Nylig flyttet, og nå er det endelig plass til min stasjonære pc, pluss litt til. Som sagt, jeg har nylig flyttet inn, så fortsatt litt rotete. Edit: Spoiler Endret 3. november 2012 av Niru Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er det en forvokst barneseng du sover i? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ah, Logitech Z-5500 Mine ligger nå på loftet til fordel for stereoanlegget, men inni helvetet det har fått kjørt seg siden jeg kjøpte det i 2007 og frem til tidligere i år. Var ikke noe problem å få politiet på døra en og annen fest Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 AKG Q701 til høyre? Hvilke hodetelefoner er på venstre side? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 AKG Q701 til høyre? Hvilke hodetelefoner er på venstre side? Stemmer, Denon AH-D7000 til venstre Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Pokker heller, saccosekk er dyrt! Endret 5. november 2012 av Balthier Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Men verdt det. Sovner bestandig foran tv'n etter jeg gikk til innkjøp av en slik Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hehe, det tror jeg på. gamergadget nr.1 altså, selvom det er møbel. Hva synes dere om fatboy? Tenkte på noe sånt Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tror den egner seg mer for å ligge i og blir nok vanskelig å sitte i over lengre tid. Ser en kompis av meg har anskaffet seg en slik og det ser ut som en oppblåst pute Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fatboy er mye hardere enn Saccosekker. Dessuten er stoffet alt for plastikk-ish. Var ikke noe for meg iallefall. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Slik ser det ut her akkurat nå Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Sånn så mitt ut for 4 timer siden, litt mer rotete nå Endret 11. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Slik ser det ut her akkurat nå Ryddig og fint, men er det ikke litt irriterende med sånt skjermoppsett? Hvorfor ikke ha en skjerm rett forran deg, og en skjerm på siden? Da trenger du ikke å snu hode ditt hele tiden, hehe Edit: Tror vi har samme mus og tastatur, OG samme farge på muselysa! High Five! Endret 11. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi PCen tar opp såpass mye plass under skrivebordet må jeg uansett sitte litt mot venstre, så det blir ikke så mye snuing av hode, bruker venstre skjermen som hovedsekjerm Skulle gjerne hatt tre skjermer, men har ikke plass :/ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bruker du en Roccat Kova mus og et Microsoft Sidewinder tastatur? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Slik ser det ut her akkurat nå Samme speakers som jeg har. Har 5.0 settet, får bare brukt de store frontene nå men Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Tastatur: SideWinder X4 Mus: SideWinder X5 Jeg har også 5.0-settet, men tok de to der ved pcen siden de sjeldent ble bukt. Drives av denne: Argon DA2 by timbast_, on Flickr med en Proson Stratego 10+ Sub Endret 11. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Bula og vel so det Halve huset er ifra 1700-tallet, utvida på 1800-tallet og bygd om på 1950tallet. Har sjøl malt opp igjen kjøkken og alt elektrisk anlegg er nytt der. Stova er nytt elektrisk, nye brytarar og termostat til bad, alle 3 soverom har fått nye stikkontaktar. Alle rom har fått nye ovnar med termostat, vedovnen på kjøkkenet har eg sjøl plukka ifra kvarandre og pussa opp igjen. Neste trinn er å legge mosaikkfliser mellom vask og skap på kjøkken om eg får god pris Kjøkkenet Stova Inngangen Badet Soverommet eg brukar Og eit siste bilde av sikringsskapa, haha Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Må være stress å flytte TV-en hver gang du skal fyre på soverommet, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå