Coffey Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Men jeg har faktisk en venn som sverger til CRT-skjerm fortsatt, ihvertfall på LAN. Noe som så klart gjør at han alltid må ha et bord for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Her kommer det noen nye bilder fra meg, har fått inn en B&W Zeppelin Air i dag, samt ny dobbeltseng for to uker siden. Senga er en Jensen First Kontinental, i bredden 150cm. 5 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hva skal du med en dårlig boombox på et rom med gode høyttalere? 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det bildet der er falskt. Ingen har CRT-skjerm i dag. Jeg har et par stående. Jeg bruker de ikke, da jeg ikke har plass, men så fort jeg får mer plass, vil jeg ta i bruk en av de. Den andre skal jeg prøve å destruere mest mulig, når den tiden kommer. 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hva skal du med en dårlig boombox på et rom med gode høyttalere? Latskap! Gidder ikke å skru av og på anlegget hele tia, dessuten forsvinner TVen når jeg bytter input. Med den så er det bare å velge enheten i AirPlay, og spille av. Tror ikke du hadde kalt den en dårlig boombox, hvis du hadde hørt lyden den produserer, og den får ikke terningkast 5/6 av mange redaksjoner uten grunn. Endret 14. september 2012 av Mortis 1 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ikke noe problem, bare gi meg høyttalersettet så slipper du å plages! Uansett, her er min lille hybel: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Endelelig fått surra meg til å flytte ut, så tenkte å legge ut noen nye bilder her Tatt med meg alt utstyr fra gutterommet, men gått til innkjøp av nye møbler, veldig fornøyd med TV benken, selv om centern kanskje blir litt lav. Skulle også hatt mer hylleplass til DVDer, BD, spill osv, men finner lite som passer inn. Fikk ikke lov av dama å dra med meg de innrammede filmplakatene mine, de falt av en eller annen grunn ikke helt i smak når jeg også skulle ha med meg alt av høyttalere og skjermer Gromforsterkern har fått ene rommet for seg selv, men vurderer å kjøpe platespiller og ha på ei glasshylle over. Litt skeptisk siden det blir skummelt varmt av forsterkeren men. USB lydkort for å få optisk lyd fra PCn, ekstern harddisk (2TB), Xbox 360, laptop som kjører som HTPC med XBMC (funker greit med IR mottaker og fjernkontroll, dog litt tungvint å slå på), PlayStation 3 Slim 120GB med Logitech IR adapter for Harmony Skuff med noen TV serier og spill CD/DVD/BluRay hylle, som sagt for lite hylleplass, så har stablet en del filmer inn på boden enn så lenge. Sofaen Sub: XTZ 99 W 12.16 Alle andre høyttalere er XTZ 89 Endret 22. september 2012 av Sveern Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dette var snasent. èn ting dog. Krukkene på høytalerene er driiitschtøgge. Glassdørene ser stygge ut også, fjern dem. Ellers snasent, som sagt. Ikke noe problem, bare gi meg høyttalersettet så slipper du å plages! Uansett, her er min lille hybel: Stilrent, men litt mye hvitt... Hvis du har barnet i deg kan du male veggene litt. Mye kult du kan tegne Her kommer det noen nye bilder fra meg, har fått inn en B&W Zeppelin Air i dag, samt ny dobbeltseng for to uker siden. Senga er en Jensen First Kontinental, i bredden 150cm. Meget fett. Liker fargene, skikkelig 60's Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dette var saker Sveern, men enig ang. dørene. De bryter veldig med resten, så de bør du få bort Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ikke noe problem, bare gi meg høyttalersettet så slipper du å plages! Uansett, her er min lille hybel: Stilrent, men litt mye hvitt... Hvis du har barnet i deg kan du male veggene litt. Mye kult du kan tegne Ja, det er mye hvitt! Og skulle gjerne malt veggene litt, men bor i studentsamskipnad-hybel og får ikke gjøre NOE. Ikke en spiker, henge opp et bilde, male etc. Hvis noen vet om noen gode måter å henge opp f.eks bilder på murvegger (som ikke er glatte, men ruglete), speak up! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kjøp deg cans, ett par stills og begynn å male. Hvem gir ikke faen i studentsamskibnaden. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 De som ikke vil bli kastet ut? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Shitty iPhone-bilde, men har fått meg 27" Og ja, det er trangt her inne. Senga ser man til venstre og TV-benken er til høyre der. Flytter snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Den musa di, ser ut som en Transformers i aksjon Nice oppsett! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det en DT 770 med en påteipet mikrofon jeg ser? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 DT770 ja, med mikrofon fra ModMic.com (eller .net - husker ikke) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Niiiice! Det er sånt jeg liker å se Nerdebulefaktor: 10/10 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvordan liker du skjermen så langt? Vurderer nesten å kjøpe en slik. Og den mikken var genial Vil mikken tåle å bli koblet til med 6,3 jack på Xonar Xense mon tro? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Her kommer det noen nye bilder fra meg, har fått inn en B&W Zeppelin Air i dag, samt ny dobbeltseng for to uker siden. Senga er en Jensen First Kontinental, i bredden 150cm. Clean! Hvor har du kjøpt sengetøyet? 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sengesettet kommer fra Princess, passer på å kjøpe sengesett der når de har tilbud med 2 for 1 på Sateng. De har tilbud på det ut neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå