Mala Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Slik er min film krok om dagen Det var veldig pent mildt sagt, ser ikke så verst ut den TV`en din heller Har konsollene blitt stuet bort ? EDIT: Skimtet en PS3 inni der ja! Endret 4. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Slik er min film krok om dagen Det var veldig pent mildt sagt, ser ikke så verst ut den TV`en din heller Har konsollene blitt stuet bort ? EDIT: Skimtet en PS3 inni der ja! Takker PS3 er på plass, blir så dårlig bilde med det kameraet. Blir vel å slenge på plass X360 også etterhvert, men først skal tv kjøres inn litt før jeg tørr å ha statiske elementer på skjermen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ikke verdens beste bilder, men here goes: 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Skal vi lage en fancy strøken leilighet-tråd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Har ikke noe i mot at de postes slike bilder her. Trenger ikke bare svette gutterom, selv om trådnavnet skulle tilsi dette. OT: Lyst og ryddig, veldig fint Endret 4. september 2012 av Mala 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er mange nerder som avskyr uorden og bakterieflora fra helvete. Den dagen noen poster en bule der det er brukt mer penger på stearinlys enn elektronikk, bør alarmen gå. 5 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fyrt mye ved i den ovnen eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Skal ikke kimse av de ovnene der... Varmer som bare rakkern! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ordentlig fin leilighet, eneste er den hylla med "HOME" bokstaver på. Synes sånt er helt gyselig 4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe. Bildene ble litt mørke men. Er opptatt av ryddighet, det skal jeg ikke nekte på. Men er like fullt en nerd Ovnen er ikke fyret i enda, leiligheten var ny for ca 2 mnd tilbake! Men blir vel ikke så lenge til vi tester den. Tror den varmer riimelig godt.. Ang home-skiltet så er jeg tilfreds med at det ble det og ikke "love". Det er etter min mening hakket verre Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal få litt mere stash inn i kjellerstua, så kommer bilder ^^ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fått projektoren opp i taket og skrudd opp rullgardiner slik at jeg kan se på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ovn/peis er konge! Får nesten lyst til å poste bilder av min egen hule nå, men da må jeg rydde først så det spørs om det skjer før neste gang jeg får gjester Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hadde jeg postet bilder av min hule hadde jeg vell blitt lynsjet. Den er på andre enden av skalaen, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får vi en en smakebit da? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal ikke kimse av de ovnene der... Varmer som bare rakkern! Så absolutt, nå tenkte jeg mest på at den så ubrukt ut, men nå viste det seg at hele leiligheten var ny, og da er jo det forståelig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får vi en en smakebit da? Jeg eier ikke et kamera, så det blir vanskelig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er mange nerder som avskyr uorden og bakterieflora fra helvete. Den dagen noen poster en bule der det er brukt mer penger på stearinlys enn elektronikk, bør alarmen gå. Isåfall skal ikke jeg poste et bilde Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er mange nerder som avskyr uorden og bakterieflora fra helvete. Den dagen noen poster en bule der det er brukt mer penger på stearinlys enn elektronikk, bør alarmen gå. Isåfall skal ikke jeg poste et bilde Pga uorden og bakterieflora eller stearinlys? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tipper stearinlys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå