Mr. Hermonella Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 KnowIT Services. Jobber som IT-konsulent atm, men blir lærling i august Holder det til i Grenlands omerådet? syntes og ha sett det på en bil en eller annen gang. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) KnowIT Services. Jobber som IT-konsulent atm, men blir lærling i august Holder det til i Grenlands omerådet? syntes og ha sett det på en bil en eller annen gang. Vi holder til i flere byer i flere land. Jeg jobber i Bergen ihvertfall Men, vi har mye reklame rudt om. Feks på div flyplasser osv. Endret 26. juni 2012 av Bibow Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Er ny her i tråden, ettersom jeg har skjønt så går det ut på å legge ut bilde av rommet/nerdebula si, sant? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Bildene er bula fordi de er tatt med gopro Endret 28. juni 2012 av jaricho 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Bildene er bula fordi de er tatt med gopro Kan jeg spørre hvor mange ganger du har skallet i det taket? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ingen, er ikke så lavt som det ser ut som Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Siden jeg kjeder meg på en søndag ettermiddag, så skal dere få ett unikt innblikk i min leilighet (sorry for alt rotet); Kontor, nothing special there. : Kontor - hyller. Alt mulig drit. Den brune esken er forøvrig ett gammel Pentax speilreflekskamera:) Står en nas og en switch helt i bunn som ikke syntes. bedrom. Burde helt klart ha ryddet, men jeg er fyllesjuk, så dette får duge: Sofakrok Tv and shit Edit: Glemte spoiler Endret 8. juli 2012 av Mreinha 1 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ny X230 Tablet i7. Veldig kraftig kombinasjon. Vanlig gammel ekstern skjerm. Litt kjedelig å glane ned når jeg surfer. Har stasjonær. Den skal pakkes vekk eller gis vekk eller noe. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Snakk om helbom på tråd! For å redde fjes så får jeg ta noen bilder av boligen nå Endret 15. juli 2012 av Zt 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Utrolig flott kåk! Lyst og fint, ryddig og det bordet ditt var jævlg nice Lenke til kommentar
Zt Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Begynner å bli ganske fornøyd selv. Jobber med å få noe mere opp på veggene Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Utrolig flott kåk! Lyst og fint, ryddig og det bordet ditt var jævlg nice Selv likte jeg vel alt utenom bordet.. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Liten oppdatering. Fjernet to store skap fra stuen og hengt opp noen bilder. Har også satt opp en hylle til. Holder på å ordne ledningene fra den stasjonære nå. Kan legge opp ett bilde av det når jeg er ferdig Endret 29. juli 2012 av Zt 1 Lenke til kommentar
Sofusse Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sånn stol har pappa! HVordan sletter jeg`? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 KnowIT Services. Jobber som IT-konsulent atm, men blir lærling i august Ah, jobber også som det (lærling), ser ut som jeg har det litt ryddigere på min spot en deg da Nerdebule å nerdebule, slik ser det hvertfall ut hjemme hos meg: Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hehe. Ser bedre ut her nå. Fant en dockingstasjon til laptoppen som gjorde det mye ryddigere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ser ut til å dunke bra under bruk det oppsettet der ? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ser ut til å dunke bra under bruk det oppsettet der ? Yea, spesielt hos naboen bak veggen 2 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hahaha Kan også tenke meg hvor ofte de dvd'ene på høytaleren og tven detter ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå