Balthier Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Så jo koselig ut det, men hva skjer med bestemor-lysestake på veggen. Så mega harry! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kosekroken sin det ja, og er det Backinsale vi ser i bakgrunnen der? I såfall kudos for det Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd. Pardon me, var ikke klar over det. 2 mnd er jo ikke rare tiden. Men du må se å få tatt ned den lysestaka, samt skifta gardiner elns. Det holder bare ikke mål i en nerdebule. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd. Pardon me, var ikke klar over det. 2 mnd er jo ikke rare tiden. Men du må se å få tatt ned den lysestaka, samt skifta gardiner elns. Det holder bare ikke mål i en nerdebule. Skal innrømme at gardiner ikke akkurat er mitt spesial felt. Kanskje invitere mor på besøk å fixe den biffen Blir nå litt og litt forbedring her etterhvert, har måttet starte helt på nytt med innkjøp av ting og tang siden jeg flyttet fra Oslo, så tar litt tid. En ting som skal fixes opp i nå er hvertfall ledningskaoset som jeg får helt fnatt av. Har tatt ned oldemor lysestaken btw Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd. Pardon me, var ikke klar over det. 2 mnd er jo ikke rare tiden. Men du må se å få tatt ned den lysestaka, samt skifta gardiner elns. Det holder bare ikke mål i en nerdebule. Skal innrømme at gardiner ikke akkurat er mitt spesial felt. Kanskje invitere mor på besøk å fixe den biffen Blir nå litt og litt forbedring her etterhvert, har måttet starte helt på nytt med innkjøp av ting og tang siden jeg flyttet fra Oslo, så tar litt tid. En ting som skal fixes opp i nå er hvertfall ledningskaoset som jeg får helt fnatt av. Har tatt ned oldemor lysestaken btw Hehe bra Om jeg får lov til å gi ett par tips, så kunne du hatt godt av noen dekorative lys (lavalampe, farvede LEDs) Ser ikke noe skrivebord, men om du har ett, så synes jeg det er stas med effekter som modellfigurer, pendulumer etc. Alt for å få nerdebula litt hetere, sant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Har nok ikke noe skrivebord atm, men skal kjøpes inn ganske så snart. Har letet litt på nett etter sånn lyn lampe visst du skjønner hva jeg mener. Tror teknikmagasinet har endel kule ting der, må bare få noen til å kjøpe for meg å sende det oppover. Endret 2. mai 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har du sjekket ut dealextreme.com? Mye jalla effekter men man finner også en del dekorative artikler der Har selv en "lucky charm" 1up sopp fra super mario fra dx 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Her sitter eg og nerder. Fornøyd med plakaten.. 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvordan er CorePad og deathadder sammen? Har en svær Qck++ eller hva den heter, men corepad ser så digg ut. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Corepad og Deathadder funker helt fint. =) Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg kommer med noen bilder i morgen Ny kjellerstue Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Her sitter eg og nerder. Fornøyd med plakaten.. Tror nok du er rimelig fornøyd med hodetelefonene også Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Joda, men de er blitt mindre og mindre brukt etter eg flyttet PCen inn på et eget rom. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Her er min battlestation! Kanten rundt pcen ser rimelig forferdelig ut, men det er fikset nå! 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Bare et spørsmål: Hvorfor har så mange kabinettet oppå bordet? For å nyte sin casemod hvis man har det? Foretrekker selv å ha det på gulvet, bedre plass og mindre støy. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Eneste positive med å ha det på bordet er vel å forhindre at hybelkaninene kommer til Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg hadde det før fordi jeg syns det er lettere å bytte om på kontakter o.l. Skulle gjerne fortsatt med det men har lite skrivebord Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Åsså er det jo mye kaldere på gulvet, vist man ikke har noe gulv-varme da. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ser for meg sånn gammeldags telefon-sentralbord med damer som røyker og bytter om kabler for å sette over folk til andre folk osv når jeg leste Gurres innlegg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå