djgudleif Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Tony sier:Jeg har blitt spydd og tisset på Stjel denne om du også er en stolt mor! <3 <3 <3 Erlend sier: !!! SVAR SEMEN PÅ FACEBOOK!?! Eh.. Wh.. Interresant. Hahahaha, tok det sitatet fra facebook. Glemte å skalere ned/sensurere bildet så ingen så hva det stod... Men nå er det forsent. Og det er Simen, ikke semen. Her er hele sitatet, som noen postet på facebook: "Jeg har båret barn i magen. Sovet med dem på brystet mitt. Jeg har kysset små tær, tørket bort tårer. Jeg har blitt spydd og tisset på. Tilbrakt søvnløse netter for å få dem til å sove, men jeg ville ikke byttet for alt i verden! Jeg har langt ifra noen modellkropp,men når jeg ser meg i speilet ser jeg en MOR, og det finnes ingen større ære eller velsignelse! Stjel denne om du også er en STOLT MOR! ♥ ♥ ♥" Endret 15. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Litt uheldig kontekst der ja, hahaha. :!: 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 kakemot, hva bruke du for å fikse vinduene slikt? 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 kakemot, hva bruke du for å fikse vinduene slikt? Windows knappen og piltastene samtidig Lenke til kommentar
norgi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 kakemot, hva bruke du for å fikse vinduene slikt? Windows knappen og piltastene samtidig durrrr . Jeg mente egentlig det han bruke for å har skjermen "delt" i fire, standard med windowsknappen for en jo bare delt i to. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) kakemot, hva bruke du for å fikse vinduene slikt? Windows knappen og piltastene samtidig durrrr . Jeg mente egentlig det han bruke for å har skjermen "delt" i fire, standard med windowsknappen for en jo bare delt i to. Man kan dra med musa på sidene i vinduene, slik at man kan justere størrelsen manuelt på de vinduene man vil Ellers så har iallefall AMD noe som heter "HydraVision" (Tror jeg), hvor man kan sette opp forskjellige grids (ruter) på skjermen, hvor man kan gjøre slik at de blir maksimert innen for de rutene. Finnes sikkert en drøss av andre lignende software også. Eidt: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/hydravision.aspx Endret 16. februar 2012 av Merko. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Nytt skrivebord. Meget fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 ser solid ut og ser ut som du har mer en nok plass til utstyret du skal ha der, eneste jeg lurer på er, er det ikke et iritasjonsmoment at den høytalleren er helt oppi deg når du sitter der? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ville aldri satt en kontorstol så nært utstyret mitt. Er jo en reel sjangse for at du dulter borti høyttalerne og får merker i dem. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Høytaleren(e) brukes kun til tv/xbox/wii/musikk. Merker ikke at den er der når jeg sitter i stolen faktisk - hadde det vært lyd på den mens jeg satt i stolen hadde det nok vært MEGET irriterende og uaktuelt. Og er absolutt ingen mulighet for meg å ødelegge/skade høytaleren med stolen. Driver ikke med sirkusakrobatikk.. Ganske fornøyd med oppsettet nå, neste stopp er å få tilbake den ene 24" skjermen en kompis låner og få meg et nytt skjermkort. Endret 17. februar 2012 av wampster Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) kakemot, hva bruke du for å fikse vinduene slikt? I Catalyst Control Center(AMD) er det noe som heter HydraGrid som lar deg gjøre sånt. Endret 23. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) fin bule wampster! Endret 13. april 2012 av Core2Dude 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg har endret på ganske mye siden sist jeg postet her! Ny tvbenk og Samsung HT-D6750W hjemmekino ble skaffet i sist uke. Her er mitt oppsett av nerdebula mi, eller gamingbunker, kall det hva du vil Eneste som mangler er en 2TB harddisk som skal stå til venstre fra TVen. Inni denne benken har jeg PS3, Xbox 360 og Wii med tilbehør. Har også over 100 Blu-Rays og rundt 50 DVDer samt rundt 60 spill til PS1 og Sega Dreamcast. Det som mangler er godt over 400 spill, samt mine eldre konsoller og håndholdte konsoller og en haug med Collectors Editions Kan poste et bilde av noen av hyllene er åpnet til de som vil det Enjoy!! Endret 29. februar 2012 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hadde vore interesant å sett med opne dører ja. Er det huset du er i bygd for cirka 50år sidan? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Skal love deg huset er enda gamlere . Men jeg har døren min lukket, er bare de skapene som er litt vonde å lukke igjen. Det lyset du ser er fra viduene mine, faktisk 2 av dem! Endret 29. februar 2012 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Neste på menyen er å legge LED lister rundt hele karmen på døren, og rundt om listene i taket Tror det blir høvelig dyrt men det fikser jeg! Endret 29. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Aha, eg berre såg på den vetle døra på bildet, at låsen var samme som i huset eg er i Led list er fancy, skal du ha kvitt/blått eller annan farge? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Vil ha flerfarget og styret med en fjernkontroll o.l Blir rundt 5 meter med LED list. Blir noe kostbart men pytt pytt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette er ikke min nerdebule, men jævli stilig var den iallefall. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå