Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Tony sier:

Jeg har blitt spydd og tisset på

Stjel denne om du også er en stolt mor! <3 <3 <3

Erlend sier:

!!!

SVAR SEMEN PÅ FACEBOOK!?!

:D

Eh.. Wh.. Interresant.

Hahahaha, tok det sitatet fra facebook. Glemte å skalere ned/sensurere bildet så ingen så hva det stod... Men nå er det forsent. :blush:

Og det er Simen, ikke semen.

Her er hele sitatet, som noen postet på facebook:

"Jeg har båret barn i magen. Sovet med dem på brystet mitt. Jeg har kysset små tær, tørket bort tårer. Jeg har blitt spydd og tisset på. Tilbrakt søvnløse netter for å få dem til å sove, men jeg ville ikke byttet for alt i verden! Jeg har langt ifra noen modellkropp,men når jeg ser meg i speilet ser jeg en MOR, og det finnes ingen større ære eller velsignelse! Stjel denne om du også er en STOLT MOR! ♥ ♥ ♥"

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kakemot, hva bruke du for å fikse vinduene slikt?

Windows knappen og piltastene samtidig :)

durrrr

. Jeg mente egentlig det han bruke for å har skjermen "delt" i fire, standard med windowsknappen for en jo bare delt i to.

Man kan dra med musa på sidene i vinduene, slik at man kan justere størrelsen manuelt på de vinduene man vil :tease:

Ellers så har iallefall AMD noe som heter "HydraVision" (Tror jeg), hvor man kan sette opp forskjellige grids (ruter) på skjermen, hvor man kan gjøre slik at de blir maksimert innen for de rutene. Finnes sikkert en drøss av andre lignende software også.

Eidt:

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/hydravision.aspx

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Høytaleren(e) brukes kun til tv/xbox/wii/musikk.

Merker ikke at den er der når jeg sitter i stolen faktisk - hadde det vært lyd på den mens jeg satt i stolen hadde det nok vært MEGET irriterende og uaktuelt. Og er absolutt ingen mulighet for meg å ødelegge/skade høytaleren med stolen. Driver ikke med sirkusakrobatikk..

Ganske fornøyd med oppsettet nå, neste stopp er å få tilbake den ene 24" skjermen en kompis låner og få meg et nytt skjermkort.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Jeg har endret på ganske mye siden sist jeg postet her! Ny tvbenk og Samsung HT-D6750W hjemmekino ble skaffet i sist uke.

Her er mitt oppsett av nerdebula mi, eller gamingbunker, kall det hva du vil :p

Eneste som mangler er en 2TB harddisk som skal stå til venstre fra TVen.

Inni denne benken har jeg PS3, Xbox 360 og Wii med tilbehør. Har også over 100 Blu-Rays og rundt 50 DVDer samt rundt 60 spill til PS1 og Sega Dreamcast. Det som mangler er godt over 400 spill, samt mine eldre konsoller og håndholdte konsoller og en haug med Collectors Editions

Kan poste et bilde av noen av hyllene er åpnet til de som vil det :)

Enjoy!!

37638.jpg

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...