Populært innlegg MrL Skrevet 11. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Vi begynner midt i rommet: Her finner vi et 106" DreamScreen lerret som blir koblet til min Full HD 3D prosjektor via PC, PS3, 360 osv. Den er også motorisert, så den kan taes opp hvis jeg ønsker å bli snøblind av lyset igjennom vinduet bak! På venstre side har jeg også en 50" plasma fra Samsung til sengetitting På andre siden finner vi min skrivepult: Og vi ser litt nærmere på den: Her har vi litt av hvert. Skjermen i midten er mest interessang, en 120" hz 3D skjerm som jeg bruker med Nvidia 3D vision. Logitech G35 headset ligger der også, fint å ha til BF3! Noen diverse dupetitter til noen av fasilitetene til rommet: Til film er det greit med en Sodasteam og et pepsi-kjøleskap: Og ja foresten, det nyeste beistet: Noe diverse utstyr: Rommet sett fra andre siden, sofaen er også klar til bruk! Hva synes dere? Endret 12. januar 2012 av MrLG 22 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fy fæn så fett rom. Pepsi og kreatin ved siden av hverandre ja, smooth Ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fy fæn så fett rom. Pepsi og kreatin ved siden av hverandre ja, smooth Ser utrolig bra ut! Haha, jo takk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du tviholder også på de gode gamle z-5500`erne ja Fett rom ellers! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du tviholder også på de gode gamle z-5500`erne ja Fett rom ellers! Takk, ja de gjør jobben sin enda! Men jeg har allerede satt opp et skikkelig anlegg som egentlig er klart til kjøp. Men det anlegget er dyrere enn alt utstyret i rommet til sammen, så jeg vil ikke gi meg selv lov til å ta meg råd til det enda! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Hvaslags takfeste er det? Kan man bruke det på flatt tak også? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Hvaslags takfeste er det? Kan man bruke det på flatt tak også? Morsomt i grunn, for det er er mange som anbefaler å legge mye penger i takfeste(de fleste koster fra 899-et par tusen). Men jeg kjøpte meg denne, og ja den funker i tak og skråtak og er veldig solid, og veldig justerbar faktisk, helt genial til prisen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Hvaslags takfeste er det? Kan man bruke det på flatt tak også? Morsomt i grunn, for det er er mange som anbefaler å legge mye penger i takfeste(de fleste koster fra 899-et par tusen). Men jeg kjøpte meg denne, og ja den funker i tak og skråtak og er veldig solid, og veldig justerbar faktisk, helt genial til prisen. Wow, den var kjempefin til den prisen. Kan man justere avstanden fra taket på den? Jeg har tenkt på å kjøpe nytt takfeste lenge uten å finne noe jeg er sikker på, men denne så perfekt ut! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Hvaslags takfeste er det? Kan man bruke det på flatt tak også? Morsomt i grunn, for det er er mange som anbefaler å legge mye penger i takfeste(de fleste koster fra 899-et par tusen). Men jeg kjøpte meg denne, og ja den funker i tak og skråtak og er veldig solid, og veldig justerbar faktisk, helt genial til prisen. Wow, den var kjempefin til den prisen. Kan man justere avstanden fra taket på den? Jeg har tenkt på å kjøpe nytt takfeste lenge uten å finne noe jeg er sikker på, men denne så perfekt ut! Den er kjempe fin til prisen ja, men du kan nok ikke justere avstand nei, så det er litt synd. Men du kan justere den i ekstremt mange vinkler og "finjustere" den, derfor var den blant få som var veldig god egnet til mitt skråtak ihvertfall Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fortsatt perfekt til min bruk Vet noen om noen sider å bestille plakater fra? Og hvordan henger dere opp plakater? ramme eller dobeltsidig teip? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har bestilt mine første plakater herfra. Har ikke fått de enda, bestilte fredag. Planen for min del er å kjøpe noen billige rammer på Ikea og ramme plakatene inn. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har bestilt mine første plakater herfra. Har ikke fått de enda, bestilte fredag. Planen for min del er å kjøpe noen billige rammer på Ikea og ramme plakatene inn. Bestilt derfra jeg og, tok litt tid før det kom Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Meget pent! Kvaslags kabinett er det du har? Og kor fekk du tak i pepsi kjøleskapet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Meget pent! Kvaslags kabinett er det du har? Og kor fekk du tak i pepsi kjøleskapet? Takk takk Kabinettet er et NZXT Phantom Big Tower, og kjøleskapet kjøpte jeg på et timestilbud hos Netshop for noen år siden, tror ikke de selger det lenger Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har bestilt mine første plakater herfra. Har ikke fått de enda, bestilte fredag. Planen for min del er å kjøpe noen billige rammer på Ikea og ramme plakatene inn. takk for tips Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har bestilt mine første plakater herfra. Har ikke fått de enda, bestilte fredag. Planen for min del er å kjøpe noen billige rammer på Ikea og ramme plakatene inn. De kommer fra USA, så tar litt tid. Bestillt 3 plakater der selv, og godt fornøyd med alle, bruker også Ikea rammer, blir pent Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Siden jeg er så nørd er det på tide å poste noen bilder av den nylig oppdaterte bula mi! Vi begynner midt i rommet: Her finner vi et 106" DreamScreen lerret som blir koblet til min Full HD 3D prosjektor via PC, PS3, 360 osv. Den er også motorisert, så den kan taes opp hvis jeg ønsker å bli snøblind av lyset igjennom vinduet bak! På venstre side har jeg også en 50" plasma fra Samsung til sengetitting På andre siden finner vi min skrivepult: Og vi ser litt nærmere på den: Her har vi litt av hvert. Skjermen i midten er mest interessang, en 120" hz 3D skjerm som jeg bruker med Nvidia 3D vision. Logitech G35 headset ligger der også, fint å ha til BF3! Noen diverse dupetitter til noen av fasilitetene til rommet: Til film er det greit med en Sodasteam og et pepsi-kjøleskap: Og ja foresten, det nyeste beistet: Noe diverse utstyr: Rommet sett fra andre siden, sofaen er også klar til bruk! Hva synes dere? Det var bula si det! Veldig flott indeed! Endret 15. januar 2012 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Den midlertidige bula mi. Yeah! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Liker befalet alt rotet ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Enten er han ferdig med rekrutten, ellers blir det rydda før inspeksjon Endret 16. januar 2012 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå