Need44speed Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Som sagt, skal komme bilder. Det blir kun av pc'en i dag. Skal få rydda stereobenken i romjulen, satser på bilder av den også da Til spill Min nye hobby, DJ'ing. Bruker en Hercules Mp3 M2 Hvordan bruker du det og hva bruker du det til? hva er det egentlig? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det er en DJ consol, minatyr utgave av det "ekte" DJ'er bruker på nattklubber lignende. Under ser du et typisk oppsett på en nattklubb. Hvordan jeg bruker det er litt vanskelig å forklare, men det det blir å få BPM (beast per minute) til å stemme med hverandre og få overgangen mellom sangene til å bli minst mulig hørbar. Hva det brukes til er jo DJ'ing.. Vet ikke hvordan det skal forklares... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Til neste år begynner det største prosjektet i familien, hyttebygging. To tegninger av hytta, som blir på ca 130 kvadratmeter innvendig. Og her er utsikten som blir fra forsiden av hytta, rett ut mot sjøen! - Mortis 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Min julebule Harrybula Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Min julebule Harrybula Harry kan ofte være koselig. 3 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Da har man flyttet ut av far sin bule, og inn hos en jobbkollega av meg. Han er dog hos sine foreldre i jul, og jeg nyter sjansen til å slappe av foran skjermen. Sofakrok Random klær Kjøkkenhjørne, som trenger en aldri så liten opprydding Døra til høyre leder til romkameraten min sitt soverom. Mitt er lenger bort. Nylig flyttet inn, så forsatt litt rot Her hengs utetøy opp. Captain Obvious strikes once again. Bildene ble tatt uten blits i håp om å få litt god lysstemning i bildene, men det ble dog litt mørkt. Orker ikke å leke eiendomsfotograf en gang til, så ta til takke med disse bildene. (Diskusjon.no - Y U NO AUTOROTATE PHOTOS? facebook gjør det jo) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Denne tråden er for di bule, ikkje tilfeldige bilete du finn på nettet.4 innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Tenkte jeg kunne legge ur min egen lille "nerdebule", da jeg ikke har så mye annet fornuftig å gjøre 2m skrivebord, med plass for gjester eller rot 24" og 19" skjermer. Den sorte greia over skjermen er en hjemmelaget folk-kommer-inn-i-rommet-alarm Annen vinkel. Litt kabelrot inni skapet 42" LCD, Cerwin-Vega VE-8F, PS3, forsterker, tvboks. (tastaturet er for ps3). TV stolene/sofa(?) Random greier til pynt på ei hylle. Fra inngangsdøra. Må få laget istand noe her Dette er forresten noe du sannsynlighvis ikke har i skapet. Kommer fra en bank Elendige bilder, men har ikke annet enn mobilen. Endret 29. desember 2011 av burndrinker 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Pent rom. Du har drømmstolene mine!! 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Abort Wanking Alarm Kul bule , jeg skulle gjerne hatt meg slike godstoler . Kontorstoler gir meg rumpeverk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Tips til ledningskaos under pulten: strips, og/eller kabelkanaler. Abort Wanking Alarm Fuck yeah! Endret 29. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Skjermene er jo vinklet rett mot døra, er vel ikke så lurt om du skal bedrive slik syndefull aktivitet. Endret 29. desember 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Tips til ledningskaos under pulten: strips, og/eller kabelkanaler. Abort Wanking Alarm Fuck yeah! Tenker jeg skal lage noe i tre ellerno som jeg bygger rundt kontakten og kan ta av Hva er den detter "Abort Wanking Alarm"? Skjønte den ikke helt... EDIT: Det var ikke den folk-kommer-inn-i-rommet-alarmen min dere snakka om? Skjermene er jo vinklet rett mot døra, er vel ikke så lurt om du skal bedrive slik syndefull aktivitet. Har laptop å da vettu Man hører uansett alle som kommer ned trappa og alle er somregel oppe Endret 29. desember 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Fjernet Endret 1. april 2012 av Gurre Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg ville dytta skrivebordet lenger bort fra senga og nærmere døra og brukt en kontorstol. jeg hadde vertfall aldri klart å sitte i en sofa/seng å gjøre lekser/game. Ellers så det smart ut syntes jeg Litt vanskelig å se for seg uten bilde av rommet. Vet ikke om du har lagt ut tidligere i denne tråden.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) fjernet Endret 1. april 2012 av Gurre Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Slik syntes jeg det virker greit. Kansje flytte bokhylla/kommoden over til den andre siden også, men jeg vet ikke hvilken vei skapet åpner seg. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) fjernet Endret 1. april 2012 av Gurre Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Skal mye til for at stolen tar 40cm når den er skyvd under pulten EDIT: Post 1500 Endret 29. desember 2011 av burndrinker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå