Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Er vel omtrent et års tid siden jeg la ut bilder sist. Siden den gang har jeg gjort flere store endringer på gutterommet. Er stort sett fornøyd, men alt blir nok omtrent perfekt når ny sofa, tv, teppe på gulvet og ny kontorstol kommer på nyåret.

Mangler blant annet å skjule høyttalerkablene og legge de langs listene, i tillegg til å henge opp bilder, plakater og et par hyller.

Panorama av mine 9 kvadratmeter som jeg har tilgjengelig

Arbeidspulten

Sovesofaen

Tvbenken sett fra sofaen

Annet bilde av tvbenken

Hyllene

Føler jeg har det meste en 16 åring trenger. Litt kabelrot står igjen i tillegg til ny tv og sofa, men føler jeg har brukt plassen fornuftig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke la den stakkars fyren være i fred?

Er dere en gjeng chicks alle mann?

Jeg trenger ingen backup, jeg trives med å legge ut "shockpics"

1. Ekstremt stygt rom, i tillegg til at det er heilt nedgrisa.

2. Det må vere ekstemt stusseleg å sitte å drikke aleine forran pcen?

Jau, det er nedgrisa.

Nja, kommer ann på hvordan du ser på saken, det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel omtrent et års tid siden jeg la ut bilder sist. Siden den gang har jeg gjort flere store endringer på gutterommet. Er stort sett fornøyd, men alt blir nok omtrent perfekt når ny sofa, tv, teppe på gulvet og ny kontorstol kommer på nyåret.

Mangler blant annet å skjule høyttalerkablene og legge de langs listene, i tillegg til å henge opp bilder, plakater og et par hyller.

Føler jeg har det meste en 16 åring trenger. Litt kabelrot står igjen i tillegg til ny tv og sofa, men føler jeg har brukt plassen fornuftig.

Jamo S606?

Lenke til kommentar

Jamo S606?

Stemmer godt! Jamo S606 HCS3 pakken forøvrig. Imponerende lyd til en billig penge, selv om totalprisen på annlegget øker nå som jeg er på jakt etter sub :)

Lenke til kommentar

Akkurat drikkingen har jeg ikke prøvd selv. Men jeg som til tider synes vors er direkte kjedelig, liker jeg veldig godt å nerde fram til 12-01 tiden før jeg går på byen :)

Hvordan venner har du da? Vors er jo alltid det beste med en kveld ute.

Som sagt, til tider. Vennene mine har til tider litt for stort fokus på å bli full, noe jeg synes er helt på siden av det som er gøy med å gå ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...