T.A Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det vet jeg dessverre ikke, bruker det ikke selv. Men det jeg vet er at høyttalerne gir veldig god lyd! Absolutt verdt en titt. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://tinyurl.com/6y2hcoh Første som kom opp på google:) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Såg absolutt ikkje dumt ut! Hehe, er enig der. Gjelder bare å få noen gode høyttalere til å sette ved dataen.... Og få malt databordet. Hehe. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 LAN-tiden er over, og jeg har byttet tilbake til LCD Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Her er gutterommet : Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Resten av rommet? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Resten av rommet? Kan ta noen flere bilder i morgen! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Bula mi Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har du rydda vekk en del ting? Såg litt ryddigere ut enn jeg husket. Men jeg husket! I alle fall den fantastiske tannlegestolen! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Morsomt at du har eit så godt minne. Stemmer det, har rydda vekk veldig mykje dill og dall, nå er det kun dei største "minnegjenstandane" som er igjen. Vurderar å kvitte meg med den, å heller ha ein stressless der, problemet er at det umulig å løfte den, og eg kan heller ikkje kaste den... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Morsomt at du har eit så godt minne. Stemmer det, har rydda vekk veldig mykje dill og dall, nå er det kun dei største "minnegjenstandane" som er igjen. Vurderar å kvitte meg med den, å heller ha ein stressless der, problemet er at det umulig å løfte den, og eg kan heller ikkje kaste den... Prøv å selg den på finn, iflg Pawn Stars er jo slikt populært i USA; så hvorfor ikke i norge? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kan sikkert få selgt den ja, men er tross alt eit barndomsminne. Var "the gaming chair" som liten. Har mange timer med Nintendo 64 i den stolen 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) rotepeis ftw? 3 stk roterom, 1 stk datarom(som egentlig er roterom) Jada, mazdaen er min ' edit: samt kjeller som ikke er vist + låve. Jada, det er sjøforsvaret kjeldress som er avbildet i yttergangen edit: la til bilde av fjøsen min, du ser bare en vinkel, da jeg er for lat til å gå ut igjen, er annerledes fra en annen vinkel (større) Endret 11. november 2011 av Bundy 5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Haha nice Bundy! Hygiene på kjøkkenet er et must. ^^, Endret 9. november 2011 av Hille Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 rotepeis ftw? 3 stk roterom, 1 stk datarom(som egentlig er roterom) Jada, mazdaen er min ' edit: samt kjeller som ikke er vist + låve. Jada, det er sjøforsvaret kjeldress som er avbildet i yttergangen edit: la til bilde av fjøsen min, du ser bare en vinkel, da jeg er for lat til å gå ut igjen, er annerledes fra en annen vinkel (større) Hvor bor du i landet ? jeg fikk lyst å komme på besøk til deg å hjelpe til med å shine plassen og så ta en real fest etterpå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ser ut som huset til en seriemorder. 8 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ser ut som huset til en ungkar som aldri har lært seg å rydde selv. Mens på nyhetene ville de fleste nikket og tenkt "vi burde skjønt det tidligere". 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg er skuffet, Kevin. Ikke nok spritflasker, og ikke nok døde horer liggende og flytende i hav av kokain. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ser ut som alle blir trollet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvor bor du i landet ? jeg fikk lyst å komme på besøk til deg å hjelpe til med å shine plassen og så ta en real fest etterpå Trüms? Fest? FEST?!?! Hvorfor tror du det ikke er bilder av kjelleren min her? ser ut som alle blir trollet. Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå