Mr. A Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan synes du Dali'ene funker til film, og hvilken forsterker bruker du til de? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 de er fine til film. Jeg har ikke koblet opp subben enda da. Jeg bruker Onkyo TX-NR609B. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=gEJIViStrNQ Kjøpt meg ny tv, 42 Full HD LCD tv til 2990! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Philter?! :D Etter jeg hørte det gav jeg en god BLAFF i resten av videoen! (men det var sweet) Var du på Hove i år? Edit: 3k, bare? Da ser det virkelig ut som du får mye for pengene, ja! Det såg egentlig ganske greit ut. Sikkert vanskelig å innrede mtp. skråtaket. Endret 24. august 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Til han som laga den gigantiske NES-joysticken. Har du prøvd å selge den på e-Bay? Tror du kunne fått mye for den, så kan du alltids lage mer. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Philter?! Philter er genial da! Selv om noe kan bli litt vel "fruity", så lager han kul og original musikk! Ja, er ganske fornøyd med tven egentlig. Hadde en 32" 720p Philips tv fra før, og denne var ikke noe dårligere ihvertfall! Er ikke så lett å innrede det lille gutterommet jeg bor på nei, så jeg har måttet lage en benk selv som du ser for å få plass til alt uten at det blir for rotete Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kontor/nerdebula: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kontor/nerdebula: mario! :!: Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Til han som laga den gigantiske NES-joysticken. Har du prøvd å selge den på e-Bay? Tror du kunne fått mye for den, så kan du alltids lage mer. Regner med du mener meg ! hehe Siden jeg ikke regner med det er så VELDIG mange andre som har en sånn stående midt i stua. Jeg har ikke vurdert det egentlig, for den veier ganske mye da den er laget av 19 mm MDF plate. Så forsending ut av landet er ALT for dyrt. Men det skal sies at jeg har fått tilbud på GANSKE mange tusen og ganske mange som ønsker et sånt. Så om jeg hadde masseprodusert de kunne jeg vel tjent en slant. Eneste er at for det første, så tar det LANG tid og lage det... hehe og for det andre.... SÅ er jo jeg ikke det eneste som har det lenger heller hehehehe Men Liker godt at det er interesse for den da. Hyggelig det, at folk liker det jeg har brukt så mye tid og energi på å lage. Hilsen Vintage_Gamer Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Legg den ut for 50.000 på ebay. Lenke til kommentar
Populært innlegg vqb Skrevet 28. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2011 kjedet meg litt så tok noen nye bilder. Her har man da oversikt over stua/nerdebula Og her tilbringer jeg til tider alt for mye tid. aaaah her slapper man av etter jobb, med feks en god film på kvelden. tok noen bilder av boden også, der alt står og durer. tada. dette er da bak skjermene HTPC'en. Filserver/arbeidsstasjon, som jeg vurderer sterkt å oppgradere. HTPC'en flytter muligens inn i shuttel saken som står på filservern. 11 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Til han som laga den gigantiske NES-joysticken. Har du prøvd å selge den på e-Bay? Tror du kunne fått mye for den, så kan du alltids lage mer. Regner med du mener meg ! hehe Siden jeg ikke regner med det er så VELDIG mange andre som har en sånn stående midt i stua. Jeg har ikke vurdert det egentlig, for den veier ganske mye da den er laget av 19 mm MDF plate. Så forsending ut av landet er ALT for dyrt. Men det skal sies at jeg har fått tilbud på GANSKE mange tusen og ganske mange som ønsker et sånt. Så om jeg hadde masseprodusert de kunne jeg vel tjent en slant. Eneste er at for det første, så tar det LANG tid og lage det... hehe og for det andre.... SÅ er jo jeg ikke det eneste som har det lenger heller hehehehe Men Liker godt at det er interesse for den da. Hyggelig det, at folk liker det jeg har brukt så mye tid og energi på å lage. Hilsen Vintage_Gamer bilde? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Enda bedre, video av den i bruk. Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Enda bedre, video av den i bruk. jepp... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Utrolig tøft bord Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Min lille krok på hybelen Lenke til kommentar
vqb Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Bjorkizz: enkel og grei løsning det der ja. Lurer bare på to ting: Hvorfor ligger kablene ut slik? Er det no særlig å ha en bærbar liggende oppe på subben? Endret 5. september 2011 av vqb Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bjorkizz: enkel og grei løsning det der ja. Lurer bare på to ting: Hvorfor ligger kablene ut slik? Er det no særlig å ha en bærbar liggende oppe på subben? Kan vel kalles en kriseløsning siden jeg ikke får lage hull i hyllen for å legge opp kablene ordentlig Veldig synd, men møblene er eid av studentsamskipnaden. Satser på å finne en bedre plassering for bærbaren etterhvert, men funker fint for øyeblikket ihvertfall. Er ikke så mange andre alternativer for å slippe kabelstrekk langs gulvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå