Durochris Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vil nå tro under. Kaldere luft der nede. Og mer støv... Hvis du ikke lager no oppheng, ja. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er likt bord som på bildet jeg er på utkikk etter. "Link" Er det noen som har tips til hvor man kan få tak i et likt/et lignende, og isåfall hva det koster? Mvh -wamp Her er et i heltre eik: http://www.jysk.no/120/121/3697347/a/catalog Kan oljes i den fargen du evt ønsker selv. Er enig med deg at laminerte skrivebord ikke er noe å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har du prøvd å spore ned hvem som har det bilde og sendt en mail til han/henne? Det kan være den enkleste løsningen... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 *bilder* Jeg syns bula di ser riktig så trivelig ut! Det lille rotet og diverse gjenstander samt møbler som dominerer rommet gir spor av liv, dette er på mange måter positivt i mine øyne. Minimalistiske, sterile og systematiske rom kan i verste fall bli for kalde og ugjestmilde, i beste fall er slik ryddighet befriende og skaper en følelse av ro. Estetisk er det flott, men ikke la det bli overdådig. Vi er alle forskjellige og har ulike preferanser på hvordan vi har det rundt oss. Igjen, jeg liker det jeg ser! Lenke til kommentar
Populært innlegg Vintage_Gamer Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Heisann alle sammen... Jeg er en 31 år gammel nerd som har fått tildelt et helt eget rom i kjelleren av kona, som jeg har innredet slik jeg vil selv. Som en ivrig samler av retro spill så var det naturlig og lage et bord som sto i stil med spillerommet. Så legger ved en link her av et nintendo bord jeg har laget og hvor det er noen bilder av mitt spillerom. og http://www.123hjemmeside.no/VintageGamer/59142748 og Mitt lille krypinn. Endret 7. august 2011 av Vintage_Gamer 37 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ingen av linkene funker. 1 Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ingen av linkene funker. Sorry... Fiksa de nå takk for at du sa ifra... Prøv igjen ... 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Heilt vanvittig tøft! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vintage_Gamer, du er helten min. 1 Lenke til kommentar
vqb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så utrolig bra, Vintage_Gamer. Tror det der er den beste Nerdebula jeg har sett til nå! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hva gjør vel en CRT-TV når man har en NES-kontroll som bord liksom? 1 Lenke til kommentar
vqb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vil si meg enig der. Og en CRT hører hjemme i en slik setting. Blir liksom litt "feil" å koble en NES til en LCD/Plasma TV. 1 Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vil si meg enig der. Og en CRT hører hjemme i en slik setting. Blir liksom litt "feil" å koble en NES til en LCD/Plasma TV. Takk for komplimentet, LED tv'en står oppe i stua, og der er X-Box 360'en... hehe.. Må ha bøttetv på spillerommet ja. Er det Retro Så er det Retro. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 En liten sniktitt fra den nye plassen. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Game of thrones er awesome! Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vintage_Gamer, du er helten min. hehe Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Husk at duck hunt virker ikke på lcd skjermer! må være crt 1 Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Min nåværende sosiallivsdreper. Uploaded with ImageShack.us Har en ekstra bordplate for stolen min er ikke lenger justerbar da hydraulikken er ødelagt, og den er låst på det aller høgeste. 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Min nåværende sosiallivsdreper. Uploaded with ImageShack.us Har en ekstra bordplate for stolen min er ikke lenger justerbar da hydraulikken er ødelagt, og den er låst på det aller høgeste. Liker skjermene dine! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som vet hvor jeg får tak i bokstøtter av marvel/dc comics figurer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå