Hestejente99 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du har gløymt å plugge ut mobilladaren! For shame. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du har gløymt å plugge ut mobilladaren! For shame. Har ikke glemt det, var mobilen jeg brukte som kamera så kobla den ut av laderen imens og inn igjen etterpå Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Skuffende å ikke få noen kommentarer enda :O Du skreiv jo selv at du ikke trengte kommentarer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, holder på. Det går ganske sakte Må skaffe meg noen kabelskinner, men finner ikke noen jeg liker så langt. Tror også jeg må finne et nytt system for oppheng av kabler under PC-pulten. Stua ser bomba ut! Har også måttet utsette utbyggingen av anlegget pittelitt.. Satser på en ikea-tur til helgen for å kjøpe lit diverse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Min løsning: Kroker og litt hyssing som jeg tar rundt kablene. Ikke 100% optimalt, men 100% gratis for min del Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg kjøpte noen greier fra Dustin, men disse var litt lange og ikke fult så effektive som jeg hadde håpet. Jeg fant denne som jeg tenkte jeg skulle prøve. Skal også kjøpe litt kabelkanaler med det samme. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei. Er på utkikk etter et bord som jeg kan ha som PC/Skrivebord. Etter mye titting har jeg ikke funnet noe jeg liker i noen butikker (foreløpig kun sett på nett). Har dog sett bilde av et bord jeg synes var meget estetisk og stilig. Det er likt bord som på bildet jeg er på utkikk etter. Er det noen som har tips til hvor man kan få tak i et likt/et lignende, og isåfall hva det koster? Mvh -wamp Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kjøp benkeplate fra ikea og lag selv Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 kjøp benkplate skru fast i veggen bygg kabel samlende løsning under borr strategiske plasserte "kabel hull" ???? profit/win Lenke til kommentar
Lord Haart Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skuffende å ikke få noen kommentarer enda :O HÅHÅ den tegninga oppi venstre hjørne var hyggelig. Sånne ensomme kapell/kirkegårder er så insane trivelig. (Er jeg rar?) Du har tegneskill for shure. Grusom stygg teip du bruker for å henge de opp dog! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bruker maskeringsteip for å ikke skade tegningene. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har en relativ stor stajonær. Som det er står den oppå bordet. Lurer litt på å kjøpe oppheng og han den under, men kabinettet er lekkert og oppheng er som regel ikke.. Lurer litt på hyller i stedenfor. Hva er best. PC over eller under bodet? Gulvet er ikke et alternativ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har en relativ stor stajonær. Som det er står den oppå bordet. Lurer litt på å kjøpe oppheng og han den under, men kabinettet er lekkert og oppheng er som regel ikke.. Lurer litt på hyller i stedenfor. Hva er best. PC over eller under bodet? Gulvet er ikke et alternativ Vil nå tro under. Kaldere luft der nede. Har du vifter på toppen kan skrivebordet blokke da :/ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vil nå tro under. Kaldere luft der nede. Og mer støv... Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) kjøp benkplate skru fast i veggen bygg kabel samlende løsning under borr strategiske plasserte "kabel hull" ???? profit/win Hadde jeg hatt lyst på en benkeplate hadde jeg spurt etter det. Hadde jeg hatt lyst til å skru noe inn i veggen hadde jeg sagt ifra om det. Det gjorde jeg ikke, jeg spurte etter et lignende/likt bord, altså ingen benkeplater, ingen veggfester eller lignende skrot. Jeg er fult klar over at man kan få kjøpt billige og stygge plater fra ikea og andre aktører. Det er jeg derimot ikke på utkikk etter. Hvis noen vet om et sted som selger det jeg ser etter håper jeg på svar. Hvis flere folk har lyst til å komme med lignende (idiotiske) gjør det selv ideér.. spar tiden deres og bruk den på noe annet/fornuftig Mvh -wamp Endret 5. august 2011 av wampster Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 kjøp benkplate skru fast i veggen bygg kabel samlende løsning under borr strategiske plasserte "kabel hull" ???? profit/win Hadde jeg hatt lyst på en benkeplate hadde jeg spurt etter det. Hadde jeg hatt lyst til å skru noe inn i veggen hadde jeg sagt ifra om det. Det gjorde jeg ikke, jeg spurte etter et lignende/likt bord, altså ingen benkeplater, ingen veggfester eller lignende skrot. Jeg er fult klar over at man kan få kjøpt billige og stygge plater fra ikea og andre aktører. Det er jeg derimot ikke på utkikk etter. Hvis noen vet om et sted som selger det jeg ser etter håper jeg på svar. Hvis flere folk har lyst til å komme med lignende (idiotiske) gjør det selv ideér.. spar tiden deres og bruk den på noe annet/fornuftig Mvh -wamp Ikea har benkeplater som er 99% identiske med tre typen du leiter etter, ben til bordet er enkelt å kjøpe derifra og sette opp selv, koster mindre, du får den størrelsen du vil ha selv. Men for all del viss IKEA ikke er fint nok for deg får du dra til Blærum og leite der Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 kjøp benkplate skru fast i veggen bygg kabel samlende løsning under borr strategiske plasserte "kabel hull" ???? profit/win Hadde jeg hatt lyst på en benkeplate hadde jeg spurt etter det. Hadde jeg hatt lyst til å skru noe inn i veggen hadde jeg sagt ifra om det. Det gjorde jeg ikke, jeg spurte etter et lignende/likt bord, altså ingen benkeplater, ingen veggfester eller lignende skrot. Jeg er fult klar over at man kan få kjøpt billige og stygge plater fra ikea og andre aktører. Det er jeg derimot ikke på utkikk etter. Hvis noen vet om et sted som selger det jeg ser etter håper jeg på svar. Hvis flere folk har lyst til å komme med lignende (idiotiske) gjør det selv ideér.. spar tiden deres og bruk den på noe annet/fornuftig Mvh -wamp synes det ser bra ut jeg. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ikea har benkeplater som er 99% identiske med tre typen du leiter etter, ben til bordet er enkelt å kjøpe derifra og sette opp selv, koster mindre, du får den størrelsen du vil ha selv. Men for all del viss IKEA ikke er fint nok for deg får du dra til Blærum og leite der Ikea har ingen plater som er 99% identiske? Isåfall må du gjerne linke den. Og ikke noe laminat/lignende. Nå er det slik at når jeg ser noe jeg liker har jeg lyst på akkurat det, ikke noe som ligner eller er nesten likt. For deg er sikkert ikke det så viktig og da er det selvfølgelig letter å finne noe som tilfredstiller dine krav/behov. Har ikke noe med pris å gjøre, har med hva som passer med det jeg allerede har i leiligheten fra før av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå