Mr. A Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er en LED-stripe, fra IKEA som heter LEDBERG. Stolen er helt ny, kjøpt på mandag, også fra IKEA, den heter KLÄPPE. Det er ikke bare ett helt nytt rom, bor også i en helt annen del av Drammen, rettere sagt Union Brygge. ~ Mortis Takk for infoen, og grattis med nytt rom. Synd jeg ikke har en IKEA i nærheten. Nærmeste jeg kommer LED striper er fra Clas ohlson, og de er enten helt kaldthvit eller blå. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nerdebula ATM Skrivebordet: Skapet med min awesome Hotshots kalender : Hjørnet av rommet: Senga: Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Etter en liten budkrig igår, fikk jeg leiligheten til slutt. Så den 1. Juni skal jeg og min kjære flytte inn til min egen leilighet. Skal bli digg. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 gratulerer, hvor mye ble det? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Takk for det. Det ble mere enn nokk ja. Bydde egentlig over det jeg hadde planlagt og gå. Er sjeldent at en så fin leilighet til en rimelig pris kommer for salg her jeg kommer fra, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet. ^^ Endret 24. mars 2011 av blashyrkh 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Litt oppdatering da. Ikke skjedd sååå mye på det siste året. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Fin bule mikkel, men den virkar litt halvferdig? Det er liksom ikkje gjennomført i ein stil? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kanskje det ikke er gjennomført en stil fordi jeg gir pokkern i åssen det ser ut bare jeg trives? Samt at jeg har ikke noe kvinnfolk som kan dalle rundt om her Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Thats the spirit! Hva faen gjør Facebook her? Gå bort, Mark! Lenke til kommentar
vqb Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Pitteliten oppdatering: quad-screen!! Ble litt fort gjort. Sto brått en skjerm på jobben med en liten post-it hvor det sto "Søppel". Så da tok jeg den med hjem for å sjekke om den var brukbar. Jaggu funka den. og vips sto den ved siden av de 3 andre skjermene Noe teit plasering, så får se om den blir der så lenge, men moro med quad-screen igjen. (beklager dårlig bilde, speilrefleksen har dratt hjem til sin eier ) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kan ikke klage. Hvilket medie program er det du bruker på den store skjermen ? Lenke til kommentar
vqb Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det er XBMC med Simplicity skin'et. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tenkte meg det, bruker XBMC selv. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Liten forandring. Skrivebordet (som akkurat er ryddet i forbindelse med bildeskyting) Anime-figurer. Det står ikke "Made in China" på noen av dem, men det gjør ikke kvaliteten noe bedre. Anime-figurer fra Dealextreme er ikke å anbefale. Nyinnkjøpt liten gaming-rigg Alle nerder må ha en laptop ved siden av den stasjonære. Og brødboksen såklart. Slik den ser ut foran, har jeg veldig lyst til å finne fram en kjerringklut. Nyinnkjøpt skjerm med oppløsning til mye effektivt arbeid. Spillsamling (med unntak av manga-ene og filmene) Endret 28. mars 2011 av ;P Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Husker jeg satt her for en del år siden mens jeg drømte om hvordan jeg skulle ha det da jeg flyttet for meg selv. Mitt ønske ble oppfyllt i høst da jeg kjøpte leilighet og flyttet til Trondheim for å studere. Dette er mitt bidrag. Bilde1: Soverommet, stjal bildet fra prospektet for det er mørkt og rotete der. 2: Badet, stjal bildet fra prospektet fordi det var lettere. 3: Stua tatt fra gangen 4: Sitter i sofaen 5: PC-kroken, rett til venstre inne på stua når man står i gangen 6: Gangen fra kjøkkenet 7: Kjøkkenet fra gangen. Hadde besøk i helga, så passet det bra med bilder nå som det er så ryddig. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 HAH! Presis samme skap/vask/speil/lampe har jeg på badet og Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen nye buler snart? Legger opp fra min om en ukes tid tenker jeg 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg skal flytte snart, så mulig at det kommer noen bilder da! =) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Bare en 3 ukers tid igjen til jeg og min kjære flytter inn i leiligheten min nå. ^^ Noen som har en PC-pult å anbefale? Trenger ny, og den bør ikke være veldig stor. Bør være noen skuffer og slikt på den, og ha plass til en 28" og en 19". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå