SemikolonP Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har ikke du lagt ut pcen du vant for salg også? Det stemmer, men hittil har jeg kun fått bud fra yngre personer som vil bytte den mot en gamer-laptop fra Acer. Den pcen der så direkte eldgammel ut. Tar jeg feil, eller er det noe ultramoderne innmat i den? Det kommer an på hva du definerer dom ultramoderne. Med unntak av mitt nyinnstallerte GTX560Ti kort, er det meste fra 2008-2009. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 gamer-laptop fra Acer. ikke hør på han, ikke noe acer har laget kan i det hele tatt taes som gaming maskin. 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 gamer-laptop fra Acer. ikke hør på han, ikke noe acer har laget kan i det hele tatt taes som gaming maskin. Sjekk ut før du skriver. Predator er ganske heftige pcer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 gamer-laptop fra Acer. ikke hør på han, ikke noe acer har laget kan i det hele tatt taes som gaming maskin. Sjekk ut før du skriver. Predator er ganske heftige pcer. I rest my case på det Balli sa... 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå skal dere få se en side av rommet mitt, som dere aldri har sett! Har siste natta mi her i natt! ~ Mortis 2 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I løpet av noen dager, så kommer det HELT nye bilder fra meg! Helt nytt rom, nye skap, ny planløsning, og ikke minst helt ny kontorstol! Var på IKEA for å bytte ut min IKEA Markus, endte opp med IKEA Kläppe ~ Mortis Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nettopp flytta inn i ny leilighet! 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Skal se på ny leilighet idag. Håper det ikke blir mange som er interessert i den. Er lei av og leie leilighet nå, så nå skal jeg kjøpe meg en. Og har funnet den perfekte for meg. Håper bare jeg får den! Endret 22. mars 2011 av blashyrkh Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Skal se på ny leilighet idag. Håper det ikke blir mange som er interessert i den. Er lei av og leie leilighet nå, så nå skal jeg kjøpe meg en. Og har funnet den perfekte for meg. Håper bare jeg får den! Lykke til! Har selv vært på utallige visninger, men endte nå til slutt opp med en. Går å venter på at den skal bli ferdigbygget. Da blir det masse bilder!! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Takk for det. Har vært på utkikk veldig lenge nå, og sett på et par. Men ingen har falt i smak enda, bortsett fra den jeg skal se på idag. Den er ganske nyoppusset på alle rom, så jeg får bare krysse fingrene. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Da slenger jeg opp fire bilder fra det nye rommet! PC-kroken. TV & Stereoanlegg. Subwoofer, nattbord og seng. Seng og klesskap. ~ Mortis 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Stilig og rent. Hvor kjøpte du det lysrøret som er over pc skjermen ? Alle slike jeg har sett har veldig hvit og kaldt lys. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Meget stilig Mortis! Som Mr.A sa, stilig og rent. Simpelt, likere! Grattis med nytt rom forresten Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er en LED-stripe, fra IKEA som heter LEDBERG. Stolen er helt ny, kjøpt på mandag, også fra IKEA, den heter KLÄPPE. Det er ikke bare ett helt nytt rom, bor også i en helt annen del av Drammen, rettere sagt Union Brygge. ~ Mortis Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 I'm jelly Vil veldig gjerne flytte ut etter sommeren, men velger å ikke gjøre det siden jeg bor veldig nærme min neste skole og av økonomiske årsaker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 ryddig og pent rom, Mortis ! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Bor fortsatt sammen med foreldre, for meg er det uaktuelt å flytte før jeg er ferdig som lærling, og har fått meg fast jobb. Takker for alle kommentarer! ~ Mortis Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Herregud Mortis. Alle bileta dine ser så stilreine ut! Det har alltid vore slik. Veldig, veldig pent! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Denne tråden er fin for inspirasjon til når jeg snart skal endre på rommet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå