Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) liker liker liker! Mini lan i dag her hjemme: Endret 19. februar 2011 av Kaketorsdag!<3 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hjemmelan er allttid kos Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nå er det bare ti dager (1 mars) igjen til foreldrene overtar den nye leiligheten! Da blir det mye maling, o.l de første ukene, så blir det nok å flytte ned i slutten av mars, starten av april! ~ Mortis Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hjemmelan er allttid kos Jas! 2 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Her lever jeg og fruen da Skal rydde opp i kabler bak tven da Endret 20. februar 2011 av Henrikenn Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Endret litt på oppsettet siden forrige innlegg og la til en ny TV: PC, Samsung Syncmaster T260HD, Logitech T40 v2, iPad, Steelseries Siberia v2. Ny TV (Samsung LE40C535) på toppen av en gammel kiste. Midlertidig løsning med Xboxen til venstre der. Diverse bøker. Nærbilder: 1 2 3 4 5 Spill og film (pluss noen bøker det ikke var plass til i hylla). Nærbilder: 1 2 3 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Når og hvor kjøpte du den xbox kontrolleren? Har lett etter den lenge Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Gamezone: http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-360/Tilbeh%C3%B8r/H%C3%A5ndkontroller/Xbox-360-Wireless-Controller-SILVER-360-Inkluderer-Play-and-Charge-Kit--ny-Dpad-115117.aspx Kjøpte den 11/1 hvis det har noe å si Endret 3. mars 2011 av Totenkopf Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Leter etter noen høytalerstativ. Det skal stå bakhøytalere på de. Noen som veit hvor de selger slikt? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Når vi først spør om ting: Skal lage et bord. Skal sitte fastmontert i vegg uten bein. Jeg tenker å bruke fks. en kjøkkenflate. Men dette blir gjerne dyrt og ikek så fint? Må være 2 meter bred og ganske dyp, da jeg skal ha hyller på den i tillegg til utstyr. Er det beste å gå på lokal byggvareforhandler eller finnes det snasne tilbud på nett? @Kaketorsdag! Mektig høy nerdefaktor på det LAN-et (Det er en positiv ting) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hehe, høy nerdefaktor er det vært hele denne uken ^^ Spesielt nå, snart ferdig med og runde hele N64 supermario:D Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 prøv å kontakt et utsalgsted for kjøkken osv, det hender inimellom at plater blir kuttet feil, da skal ikke den orginale kunden ha den, nos som kan gjøre at man kan få den billig. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Leilighet er overtatt, og holder på å bli malt. Her er tre bilder av mitt nye rom. To bilder av badet mitt. Ut fra vinduet mitt. ~ Mortis Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Union? Korrekt, Union Brygge. ~ Mortis Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Drammen her å faktisk Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Maling er slitsomt, stått å malt i rundt fire timer i dag, av to økter på to timer. Med ca tre timers mellomrom. Neste maleøkta mi blir på søndag, hvor jeg skal male den siste veggen, som skal være brun, og ikke beige som de andre. Så jeg er helt gåen i ryggen og armene nå! ~ Mortis Lenke til kommentar
norgi Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Maling er slitsomt, stått å malt i rundt fire timer i dag, av to økter på to timer. Med ca tre timers mellomrom. Neste maleøkta mi blir på søndag, hvor jeg skal male den siste veggen, som skal være brun, og ikke beige som de andre. Så jeg er helt gåen i ryggen og armene nå! ~ Mortis Skjenne meg igjen ja, det er så mindfuck, en vil egentlig bare flytte inn fort og har det ferdig, så det er som om det tar en evighet. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Her sitter jeg . . Hva skulle man gjort uten IKEA 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå