Flimzes Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Merkelig hvor påkostet mye av tingene du har virker å være, selv om du er på studentbudsjett? Det handler om å gjøre gode kjøp, samt å kunne spare litt når man har muligheten. Jeg er ikke den som blåser tusen kroner på byen flere ganger i måneden. Det blir Hifi av sånn. Agreed, tilbud, brukt, ikke dra på byen hver helg, og vips så sitter du med mye morsomme modeller langt over mellomklassen, eslv på et studentbudsjett. Hvis man i tillegg er for lat til å lage middag og lever på brødskiver så blir det plutselig "masse" til overs. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Aha! Det er sånn dere får råd. Dere bruker ikke penger. Tenke seg til. Ikke rart jeg sitter på dårlig utstyr. Jeg bruker 200 kr i mat på en vanlig dag. Edit: På student budsjett. Uten stipend. Endret 11. februar 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvordan ser et studentbudsjett uten stipend ut? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvordan ser et studentbudsjett uten stipend ut? Inntekt: ukelønn fra mamma og pappa? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 http://lifehacker.com/#!5757201/transparent-monitors-a-space-enhancing-solution Noen her som kunne tenkt seg å gjøre noe sånt? Hadde vært morro å sett. Er selv for lat til det Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja, er vel bare å finne noe tapet med ei list nederst å legge som bakgrunn Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Fikk flytta mye over i leiligheten i går ! Her skal det gjøres endel med kabling, alt skal i samlere, kabelen som henger på veggen skal borres på nytt, og tettes med noe annet en spotter. Noen hyller med lys under + dimming skal opp. Spottskinne i taket med trinnløsdimmer, kanskje trådløst? Noe mere lamper rundt her og der. 3 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Får slenge ut bula mi. Et "oversiktsbilde" av PC-delen av rommet. Oppe til venstre ser du et bilde fra Liverpool sin CL seier i 05. Bilde som har jeg har hatt med meg over alt siden den gang. Til høyre ser du "elskovs-lampen" min. Setter stemning ;-) Ellers ser du rote-tavla med alt av rekninger og drit som jeg må holde en viss styr på. !NB: Legg merke til mine fantastiske tøfler ned ei venstre hjørne! Neste bilde er en close-up på dataplassen min. Her går det mange timer i uken. Her har vi den nyinnkjøpte nattbordet mitt ;-) Handlet inn igår! Matchende farge og passer perfekt inn. Godt å ha noe å ha vekkerklokken på. Hvor magien skjer ;-) Legg merke til mine herlige gardiner. TV-en og annlegget. Ser litt dumt ut med den hjemmesnikra boksen jeg bruker til å gjøre TVen litt høyere, men funker til sitt formål TV-utsikten fra sengen. Pluss et oversiktsbilde over rotehyllen! Her tilbringer jeg mine dager. Planen fremover er noen litt mer matchende gardiner, spotter i taket og muligens en annen løsning på TVen. Endret 13. februar 2011 av Winydancer 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Digg bule Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Snakk om å lage stemning til bildene! Pent! Hvordan ser et studentbudsjett uten stipend ut? Inntekt: ukelønn fra mamma og pappa? Deltidsjobb på Kiwi Har ikke fått penger til gøye ting siden jeg var 14 Endret 13. februar 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Snakk om å lage stemning til bildene! Pent! Hvordan ser et studentbudsjett uten stipend ut? Inntekt: ukelønn fra mamma og pappa? Deltidsjobb på Kiwi Har ikke fått penger til gøye ting siden jeg var 14 Da er du enten 15, jobber ALT for lite, eller sløser noe helt ekstremt på forbruk. Jeg har hatt studentøkonomi med deltidsjobb i peppes pizza i snart 2 år og ved siden av helgefylla får jeg råd til det meste untatt bil Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da er du enten 15, jobber ALT for lite, eller sløser noe helt ekstremt på forbruk. 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Fikk flytta mye over i leiligheten i går ! Her skal det gjøres endel med kabling, alt skal i samlere, kabelen som henger på veggen skal borres på nytt, og tettes med noe annet en spotter. Noen hyller med lys under + dimming skal opp. Spottskinne i taket med trinnløsdimmer, kanskje trådløst? Noe mere lamper rundt her og der. Hvor kjøpte du den soffaen? Endret 9. mars 2011 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hva har jeg sagt om og sitere bilder, drit i det! 7 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hva har jeg sagt om og sitere bilder, drit i det! Hva har jeg sagt om å klage på det hver gang noen siterer bilder, drit i det! 7 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hva har jeg sagt om og sitere bilder, drit i det! Hva har jeg sagt om å klage på det hver gang noen siterer bilder, drit i det! -1, om man klager nok ganger kanskje folk får det med seg. 4 Lenke til kommentar
Slowpoke Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da vil jeg anbefale dere å rapportere postene det gjelder. Det er jo tross alt det knappen er for. 3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Damdada Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvor kjøpte du den soffaen? Møbelringen 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nye skjermen på plass. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå