Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Merkelig hvor påkostet mye av tingene du har virker å være, selv om du er på studentbudsjett? :p

Det handler om å gjøre gode kjøp, samt å kunne spare litt når man har muligheten. Jeg er ikke den som blåser tusen kroner på byen flere ganger i måneden. Det blir Hifi av sånn. ;)

Agreed, tilbud, brukt, ikke dra på byen hver helg, og vips så sitter du med mye morsomme modeller langt over mellomklassen, eslv på et studentbudsjett.

 

Hvis man i tillegg er for lat til å lage middag og lever på brødskiver så blir det plutselig "masse" til overs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk flytta mye over i leiligheten i går :) !

 

12022011236.jpg

 

Her skal det gjøres endel med kabling, alt skal i samlere, kabelen som henger på veggen skal borres på nytt, og tettes med noe annet en spotter. Noen hyller med lys under + dimming skal opp.

 

Spottskinne i taket med trinnløsdimmer, kanskje trådløst? Noe mere lamper rundt her og der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Får slenge ut bula mi.

 

Et "oversiktsbilde" av PC-delen av rommet. Oppe til venstre ser du et bilde fra Liverpool sin CL seier i 05. Bilde som har jeg har hatt med meg over alt siden den gang. Til høyre ser du "elskovs-lampen" min. Setter stemning ;-)

Ellers ser du rote-tavla med alt av rekninger og drit som jeg må holde en viss styr på.

!NB: Legg merke til mine fantastiske tøfler ned ei venstre hjørne!

post-47737-0-73320600-1297631293_thumb.jpg

 

Neste bilde er en close-up på dataplassen min. Her går det mange timer i uken.

post-47737-0-14431100-1297631587_thumb.jpg

 

Her har vi den nyinnkjøpte nattbordet mitt ;-) Handlet inn igår! Matchende farge og passer perfekt inn. Godt å ha noe å ha vekkerklokken på.

post-47737-0-85430600-1297631674_thumb.jpg

 

Hvor magien skjer ;-) Legg merke til mine herlige gardiner.

post-47737-0-70381800-1297631847_thumb.jpg

 

TV-en og annlegget. Ser litt dumt ut med den hjemmesnikra boksen jeg bruker til å gjøre TVen litt høyere, men funker til sitt formål :)

post-47737-0-01740500-1297631940_thumb.jpg

 

TV-utsikten fra sengen. Pluss et oversiktsbilde over rotehyllen!

post-47737-0-13822200-1297632229_thumb.jpg

 

Her tilbringer jeg mine dager. Planen fremover er noen litt mer matchende gardiner, spotter i taket og muligens en annen løsning på TVen.

Endret av Winydancer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakk om å lage stemning til bildene! Pent!

 

Hvordan ser et studentbudsjett uten stipend ut?

 

Inntekt: ukelønn fra mamma og pappa? :tease:

 

Deltidsjobb på Kiwi :thumbup:

 

Har ikke fått penger til gøye ting siden jeg var 14 :wee:

 

Da er du enten 15, jobber ALT for lite, eller sløser noe helt ekstremt på forbruk. Jeg har hatt studentøkonomi med deltidsjobb i peppes pizza i snart 2 år og ved siden av helgefylla får jeg råd til det meste untatt bil :p

Lenke til kommentar

Fikk flytta mye over i leiligheten i går :) !

 

 

12022011236.jpg

 

 

Her skal det gjøres endel med kabling, alt skal i samlere, kabelen som henger på veggen skal borres på nytt, og tettes med noe annet en spotter. Noen hyller med lys under + dimming skal opp.

 

Spottskinne i taket med trinnløsdimmer, kanskje trådløst? Noe mere lamper rundt her og der.

Hvor kjøpte du den soffaen? :D

Endret av Onyx
Siterer bilde.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...