Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Du må ha skitne føtter :p

i do. :ph34r:

 

Du må ha skitne føtter :p

 

+1

 

Du må ha dypere bordplate.. så rekker ikke føttene inn til veggen.

 

Men oppsettet var pent :)

jeg liker det slik jeg har det, synes det er behagelig og hvile føttene på veggen :b

Endret av Balli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke penger til noen oppdateringer i nærmeste tid ,så jeg kan like godt bare slenge opp det jeg har nå. Hovednytt ifra forrige posten min er vel Høyttalerne(Proson hfc-400 eller noe sånt, ikke det beste av det beste, men bedre en plastikbomberene jeg hadde før) og Tven(sharp aquas og nåkka 40 tommer) mye nytt jeg har løst på men det nødvendige ting som har forrang er bærbar og ny forsterker(bruke fortsatt den gammle Aiwa greien)

IMG_20110207_182556.jpg

IMG_20110207_182533.jpg

IMG_20110207_182519.jpg

Jeg veit at kamera til HTC Desire ikke er særlig god, men jeg synes den blir dårligere og dårligere over tid. Skulle kanskje satt opp litt ekstra lys, men nå ta jeg ikke bildene på nytt, for prøve meg neste gang

Lenke til kommentar

Hvordan er m-65ex? tenkte og oppgradere til 5.1 lyd og ha dynavoice f6 bake og m65 framme :dribble:

 

De er dritgode! Ihvertfall til sin pris. Ga 2000 kr for de, og har ikke et øyeblikk angret på det kjøpet. Masse lydgjengivelse og solid bass for penga! :thumbup:

 

 

Selvbygd forsterker(2x110W), VHS og Xbox 360 S 4GB+ 250GB

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: nostalgisk! :tease:

 

Hehehe, liker ikke helt å ha den stående der sammen med de nye flashy tinga, men jeg har ikke noe annet sted å ha den nå, og jeg må ha den for å se gode gamle skatevideoer :)

Lenke til kommentar

@ iNtensimilla bonus poeng for VHS !!

hva med å digitalisere disse skatevideoene?

 

Må si jeg likte bula.

Nok engang nevner jeg; heng opp skjermene

 

Hehe, takk :) Har utstyr til å overføre fra SCART til USB og program for dette, men har ikke lyst til å miste noe mer kvalitet på filmene og syns det er litt nostalgisk å sette på en gammel VHS en gang iblant :blush:

 

Tven har egentlig hengt på veggen, men nå som jeg har fått større pc monitor så ble det litt liten plass til ha tven hengende der, og jeg gidder ikke å flytte på veggfestet enda. Skal snart bytte ut tven uansett :)

 

 

 

Har mekka tv-bord/benk :)

 

Det ble ikke verst!! Litt puss, sparkel og lakk på den så blir den :love: :love:

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...