LarsP Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det så slettes ikke så verst ut, men du må jo fortelle oss hva du har av utstyr da. Det som står på pulten er; - Meier Audio Corda StageDAC - Meier Audio Corda Concerto hodetelefonforsterker - Sennheiser HD650 m/ Double Helix custom kabel - Samsung SyncMaster 2333SW - Logitech DiNovo Edge keyboard - Logitech G700 (trådløs, men ladet den da bildet ble tatt) - fUnc 1030 sUrFace musmatte Er det bare meg eller er det tastaturet lite? Det mangler som sagt numpad. Etter man har skrevet på et DiNovo Edge så går man aldri tilbake til et ordinært tastatur. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Ny sofa, ny datamaskin, nytt sorroundannlegg, nye skap, ny tvbenk og nye hyller er på plass i bula. Kommer med bilde i løpet av dagen Endret 6. februar 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 pent var det^^ men litt lite for min smak Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 DiNovo Edge er et helt sykt godt tastatur. Bruker det selv Litt dyrt, men det er absolutt verdt det. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hva skjer med den "redigeringen"? 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) hva skjer med den "redigeringen"? Latskap. Satt med en 35mm på kamera, orket ikke å hente et videre objektiv. Derfor edit: Lagde dermed et panorama Endret 6. februar 2011 av Natrich Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kan jo poste av rommet mitt jeg da er vel egentlig bare en stor nerdebule. (legger forresten ved lenke til en film noen venner av meg filmet med pcen min og de nye katodene på den ) Pc'en min med lydreaktive katoder, handlet inn på microplex Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 jeg er mest nerdete her altså sjekk alt utstyret mitt! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) jeg er mest nerdete her altså sjekk alt utstyret mitt! Synes jeg ligger ganske likt med deg! Endret 9. mars 2011 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) nei, hp+z5500= 1/2 macbook pro(sånn ca) :!: Endret 6. februar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) jeg er mest nerdete her altså sjekk alt utstyret mitt! DET musikkanlegget og d.e.n. pcen... XD Neida, så pent så pent Endret 9. mars 2011 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) jeg er mest nerdete her altså sjekk alt utstyret mitt! DET musikkanlegget og d.e.n. pcen... XD Neida, så pent så pent bedre nå? Endret 9. mars 2011 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor får man kjøpt en slik kabelsamler? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har sett de på Biltema og Clas Ohlson Lenke til kommentar
Makri Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) jeg er mest nerdete her altså sjekk alt utstyret mitt! DET musikkanlegget og d.e.n. pcen... XD Neida, så pent så pent bedre nå? Endret 9. mars 2011 av Onyx Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Du må ha skitne føtter +1 Du må ha dypere bordplate.. så rekker ikke føttene inn til veggen. Men oppsettet var pent Endret 7. februar 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå