FrankBjarne Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Likte løsningen. Du skulle bare ha mekka et hull til CD-rom'en så hadde det vert helt toppers. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) har hatt planer om det, men ikke blitt enig med meg selv. pluss at jeg sjelden bruker den. Endret 4. februar 2011 av vqb Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvem poengsum ville dere gitt bula mi? Sorry for dårlig bilde kvalitet, kamera på mobilen er ikke serlig bra:S Lenke til kommentar
Populært innlegg Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2011 Hvem poengsum ville dere gitt bula mi? Det heter ikke "hvem poengsum"... 23 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det heter ikke "hvem poengsum"... Ei «bilde kvalitet» eller «serlig»… Men det hører vel ikke hjemme i denne tråden. 5 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det heter ikke "hvem poengsum"... Vi bruker ikke unødvendig tegnsetting. Man trenger bare ett punktum på slutten av en setning. Hvordan føltes det? 6 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) CypheroN: Nei, men det er vanlige skrivefeil (selv om orddeling irriterer meg en del), men "hvem" feilen er den mest irriterende skrivefeilen jeg vet av. Snittleif: Å bruke tre punktum etter en setning er for å gjøre et poeng av det. Nå kritiserte jeg heller ikke alle skrivefeilene hans, bare den ene som irriterer meg grenseløst. Uansett for å være OT: Ville gitt den 2, siden det er alt for rotete. Endret 4. februar 2011 av -Sindre Lenke til kommentar
vqb Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 @Mr. Hormonella: et forslag, kjøp deg ett veggfeste å heng opp skjermen. Da får du litt mer plass på pulten. Evt. tatt å hengt skjermene over hverandre om det er plass. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 @Mr. Hormonella: et forslag, kjøp deg ett veggfeste å heng opp skjermen. Da får du litt mer plass på pulten. Evt. tatt å hengt skjermene over hverandre om det er plass. Jeg har tenkt på det men jeg må nesten ha oppslags tavla der, er absolutt ingen veggplass igjen på rommet mitt;) Lenke til kommentar
Populært innlegg KKake Skrevet 4. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hvem poengsum ville dere gitt bula mi? Sorry for dårlig bilde kvalitet, kamera på mobilen er ikke serlig bra:S Så lenge du skriver "hvem poengsum" får du 1/10 av meg. Endret 4. februar 2011 av KongKake 15 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå kritiserte jeg heller ikke alle skrivefeilene hans, bare den ene som irriterer meg grenseløst. Now you see what I did there? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 På tide å vise frem min egen krok etter all lurkingen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Då kom endeleg oppgraderingane til senga: Slik den var før: Slik den er i dag: Sokkelen er skifta og trekket rundt senga blei bytta. 3,000kr Men lucky me fekk det for 1,000 I tillegg fekk eg boksesekken min i går, og fekk hengt den opp i dag. Bare synd eg må utsette boksinga i ei veke eller 2 på grunn av nattas fyll og fanteri.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ny DAC og ny forsterker: 9 Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Pent oppsett Lars, virkelig pent Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er bare så synd at bilder ikke akkurat er beskrivende når det kommer til audiofile komponenter. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det så slettes ikke så verst ut, men du må jo fortelle oss hva du har av utstyr da. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er det bare meg eller er det tastaturet lite? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tror det er mindre enn et vanlig desktop tastatur. Er vel en slags laptop/desktop hybrid for sofaslabberasker. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er det bare meg eller er det tastaturet lite? Mangler NumLock. Syntes det var pent, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå