Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg vil ha større skjermer Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg vil ha større skjermer Jeg vil ha bedre skjerm, og kanskje en ekstra en også. Har en pinlig dårlig philips skjerm. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skjermene mine er store nok, men jeg vil ha en STOR en til spill og film. Skjermene kunne også vært en del bedre... 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ny maskin i hus. Cablemanagement Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bruker en benQ 22" LCD skjerm, som har kun 75hz. Er veldig keen på en av de flatskjermene som har 100-120hz, noen her som har prøvd disse skjermene? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) @Dassen: Skikkelig tøft. Hadde det virkelig bare vært en kabel mellom pc og skjerm hadde kabelrydding vært en drøm. Hvilken ledninger har du inni der egentlig ? Kan se for meg at det muligens kan bli noe støy inni en slik. Endret 3. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Med mindre du har innebygde høytalere i skjermen, så er det vel vitterlig bare en kabel mellom PC og skjerm? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Med mindre du har innebygde høytalere i skjermen, så er det vel vitterlig bare en kabel mellom PC og skjerm? Tenker på strøm til skjermen, mus, tastatur, headsett osv. Endret 3. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ny maskin i hus. Cablemanagement Akkuratt slik jeg liker det! Forresten, hvor har du skaffet "stativet" til den bærbare? Edit: leif Endret 3. februar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Akkuratt slik jeg liker det! Forresten, hvor har du skaffet "stativet" til den bærbare? Tipper det er dette Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Inni den hvite kabelen finner vi tastatur/mus, DVI-kabel og strøm til skjermen. Strøm til PC og skjerm har eget inntak i skrivebordet. Så den kabelen er "usynlig". Headset plugger jeg i tastaturet. Laptopkjøleren er kjøpt http://amentio.no/datautstyr/Nettverk/USB-hub/Cooler-Master-Notepal-ErgoStand---Notebo-R9-NBS-4UAK-1134872.aspx Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 du ga meg mye inspirasjon Dassen, veldig nice oppsett, eneste jeg mislike er Macen ;-), men det er jo en personlig/smak sak da. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ny maskin i hus. Cablemanagement Meget pent Dassen, så du fikk endelig den siste pakken . Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tviler støy er noe problem når det er så korte avstander. Og oftest mus og tastatur er skjermet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ny maskin i hus. Cablemanagement Meget pent Dassen, så du fikk endelig den siste pakken . Takk! Du så meg på vei fra Vinderen? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, men du nevnte det jo forrige gang jeg så deg at du ventet på et par småting. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Mye fine "buler" her nå. Godt og se at det er mange som gjør en innstats for å samle eller gjemme kabler. En liten oppdatering fra "bula mi", som befinner seg i stua i huset dette er oppdateringen: En liten hjemmekino Er kanskje ikke verdens beste, men holder for oss. Og man fikk en fin pris på det og. P.S: er XBMC sin screensaver som ruller på TV'en edit: glemte link til hva som var nytt Endret 4. februar 2011 av vqb Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Pent. Jeg likte PC-plassen din. Kan du ta et nærmere bilde av den? Lenke til kommentar
vqb Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 her er et litt nærmere bilde: på venstre skjerm er hvordan det var før det ble høl i veggen etc. her er et bilde fra bak veggen :S ikke så ryddig her nå, ikke hatt tiltak til å gjøre noe, og da spes med dette: skulle hatt noen flere strøm uttak her gitt. Det kommer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå