Mortis360 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er jeg helt enig i! Det er den absolutt råeste skjermen jeg har hatt, men med den absolutt høyeste prislappen også. ~ Mortis Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dell U2711 er fantastisk Indeed Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vakkert Mortis, som alltid. Lenke til kommentar
Weey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Her kommer bula mi ! Utstyr: - Onkyo TX-SR608 - optoma X200HD - PS3 - HP Pavilion dv7-4007 17,3" - LG TV 32" Min lille og store bule: Endret 23. januar 2011 av Weey Lenke til kommentar
norgi Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) ok der var det klart, jeg skal ikke bruke blå led lister. Står valge mellom rød(bli kanskje litt for horehus atmosfere?) eller oransj . Endret 23. januar 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kjøp dem de har på IKEA. Da kan du bestemme mellom flere farger. DIODER 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Flott bule Weey! Bare jeg flytter et sted med større plass skal jeg ha projektor og.. Ser du har harman/kardon pc-høyttalerne og, de er GENIALE. Har de sjøl! Lenke til kommentar
Weey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Enig, de er faktisk geniale. Trodde lyden i de skulle være mer puslete. Ble veldig overasket over hvor kraftig bassen var også, spesielt på mitt lille soverom Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Okei, here goes litt av leiligheten min: 4 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 *TAFSE monoblokk* Gleder meg til å få hørt LP'er og andre koselige ting hos deg =D Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Digg! Rett og slett pent! Lenke til kommentar
norgi Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 hvorfor ikke blå ? : b se ikke så bra ut som jeg forestilte det meg (jeg veit det annerledes på bilde en i virkeligheten) men likevel. Det var da bra forslag med dem på IKEA. at jeg ikke tenkte på slik før Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Her kommer bula mi ! Wow masse kabler, du tenker ikke på å skjule dem litt? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 clvn: Det bilde på veggen, i den settingen, var rett og slett KNALLFET! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Jeg er midt i en oppgraderigs/flytteprosess så det ser derfor mindre bra ut. I tilleg holder jeg på med utallige prosjekter og små/store jobber. Derfor blir det mildt sagt mye rot. Jeg skal legge ut bilder så snart jeg får flyttet. Dette er i alle fall det jeg er nødt til å leve med: Ny forsterker må anskaffes. Den som står på gulvet er selvlagd. Bak står en Rotel RX-802 fra 1979, som trenger nye potensiometer og kondensatorer. Tv-en er boss. Høytalerene er mer enn god nok, alt tatt i betrakning, men må kanskje byttes. Ønsker tilbakemeldig spørsmål på ting som ikke sier seg selv Edit: Merker jeg blir flau og motivert til å flytte kjapt. Edit: Har tre andre rom med ting jeg ikke tørr vise. Mangel på tid og plass får blir unskyldningen for lav klasse Endret 23. januar 2011 av 2ball(s) 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Nyryddet bule og nyinnkjøpt kamera. Tid for bilder. Hva man ser når man kommer inn døra. Nerdestasjon. Her er det søte drømmer finner sted. Esker og litt (masse) kabler. Litt rot må man ha. Verktøy, gammelt nerdeutstyr og esker. Mer esker, inkl. esken til kameraet jeg kjøpte i dag. Hylle med masse ting. Bevis for at jeg faktisk kjøper spill lovlig også. (Resten av den lovlige samlingen ligger på Steam) Minecraft-Creeperen min. Et litt forsøk med blenderåpning som ble litt mislykket, men som faktisk ble litt bra siden Creepere spawner i mørket. Beklager litt dårlige bilder. Jeg holder fortsatt på å lære meg kameraet mitt. Endret 26. januar 2011 av ;P 8 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Var du som vant norges heftigste pc? eller har du bare kjøpt 3 eizo skjermer av egne penger? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Var du som vant norges heftigste pc? eller har du bare kjøpt 3 eizo skjermer av egne penger? det var han, lucky bish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå