j-- Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hahaaaa, om det er bula di synes jeg fryktelig synd på deg. Mer tragisk enn det skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hahaaaa, om det er bula di synes jeg fryktelig synd på deg. Mer tragisk enn det skal man lete lenge etter Misunnelig eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nope, synes det der ser grusomt ut. Våpen er teit. Mange våpen er veldig teit. Trangen til å vise det fram på den måten der er enda mer teit. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Selve pc-oppsettet var jævlig heftig hvertfall. Ville nok ikke hatt våpnene mine akkurat der, men mange fete. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Drøyt pc-oppsett, men stusser på at høyttalerne sitter helt oppi hjørnet... Jeg synes våpen kan se bra ut, men dette ble litt overkill ser ikke helt praktisk ut heller... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nope, synes det der ser grusomt ut. Våpen er teit. Mange våpen er veldig teit. Trangen til å vise det fram på den måten der er enda mer teit. Våpen er tøft. Våpen er kult. Våpen er konge! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 våpenskap er kjekt å ha..... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Neh gidder ikke det. Tenk om det blir zombie apocalypse, da må de være lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det der er ikke din bule! 3 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) 10 000kr på at det er shoppa (photoshoppa altså), ser det ganske tydleg, men bra og tidskrevande arbeid må det ha vore. Argumenter: - Ein geek med våpen til ein verdi av 500 000 til 1000000 norske kroner er like sansynleg som at dei har snoballkrig i helvete (om ein gjeng utfrå at det eksisterar) - Mannen hadde ALDRI fått tak i eit slik sortement av våpen i noreg, og heller lite truleg i utlandet. - Det at ip'en hans er frå ein norsk host kan bevise det - Om han hadde hatt dette sortementet av våpen, hadde det vore jævli smart å legge ut "skryte" bilde av det, slik at PST kan sjekke det ut Men aller viktigst. Gutten er 18år med Interesser som: Film, TV, Musikk, Spill, Lyd & Bilde, Elektronikk Morsomt er alikevell måten folk reagerar på - ein treng ikkje 200 i IQ for å ha basic logikk... Creds til TM B for bra gjennomført spøk Endret 20. januar 2011 av Ondskap 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Endret 20. januar 2011 av TM B 8 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette er vel det andre forsøket... Såe... Skjer med at ingen får med seg kommentarar som er nederst? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nydelig bule, Odska! Samling fra tidlig alder i det rommet eller? og hvor fikk du ta i den stolen? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nydelig bule, Odska! Samling fra tidlig alder i det rommet eller? og hvor fikk du ta i den stolen? Du siktar til meg eller? Forutsatt at du gjer det: Jau takk Skal bli bedre når eg får ein anna farge på sokkelen til senga, og eit anna madrass trekk. Samling frå tidleg alder? Siktar du til alkohol eller samlinga mi av trefigurar o.l.? Alkoholen er på ca 6mnd tid, trefigurane å det er eit par år. Stolen fekk mamma tak i ved hjelp av ein annonse i avisa, der ein gammal tannlege ville selge den. Kosta mellom 5 og 10 tusen, haha! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Angående TM B' spøk oppi her. Ingen som la merke til det store bilde midt på dataskjermen som sa "Yahoo Japan" ? Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Angående TM B' spøk oppi her. Ingen som la merke til det store bilde midt på dataskjermen som sa "Yahoo Japan" ? Reagerte på det samme. Ingen som forstod det var tull nei. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Joda, vi bare holdt kjeft så resten kunne bli trollet. 2 Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Joda, vi bare holdt kjeft så resten kunne bli trollet. =) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette er trolig det siste bildet fra her jeg bor nå! Foreldrene mine overtar leilighet 1 Mars, og alt skal være flyttet ned og ferdig til Juni. Har byttet ut de to Samsung skjermene jeg hadde med en Dell U2711, da jeg ikke lengre kan ha så stort skrivebord at jeg har plass til dualscreen. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå