-Tori- Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 "Spacesaver" er fra IKEA, Mikael ett eller annet. Den gamle var et selvbygg, men ble vraket da jeg flyttet. Jeg har også Mikael! Men jeg den glassplata også. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) En TV, noen DVDfilmer og et vikepliktskilt Laptop, To bassgitarer og en kassegitar LCD skjerm, stereoanlegg, vifte og IBM-tastatur fra 1982 Stasjonærpc og en TV til Min besteste bestevenn Luffe, nå en del av min nerdebule Endret 7. oktober 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 digger det tastaturet, lakkerte et sånt en gang og gav det til lillesøsteren min.. Luffe var ikke ille heller Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 imponerende at folk klarer skimte hvilket tastatur det er blant den kornåkeren av et bilde. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 digger det tastaturet, lakkerte et sånt en gang og gav det til lillesøsteren min.. Luffe var ikke ille heller Joda, hu er kjekk hu.. bare så alle skjønner det, noe jeg regner alle skjønner så heter a ikke Luffe Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Joda, hu er kjekk hu.. bare så alle skjønner det, noe jeg regner alle skjønner så heter a ikke Luffe Seriøst? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har et likt tastatur jeg bruker som reserve til den andre maskina liggende i andre enden av rommet her :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Du kanke ha et så herlig tastatur som reserve! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 digger det tastaturet, lakkerte et sånt en gang og gav det til lillesøsteren min.. Luffe var ikke ille heller Joda, hu er kjekk hu.. bare så alle skjønner det, noe jeg regner alle skjønner så heter a ikke Luffe http://www.realdoll.com/ ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) jo takk, Loeve. veldig hyggelig av deg EDIT: Du syns virkelig hu ser slik ut? Endret 7. oktober 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Dette er jo egentlig fra et lite lan jeg var på,men det var det eneste jeg hadde.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 hehehe, musematta di er jo pokker meg større en skjermen jo Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 hehehe, musematta di er jo pokker meg større en skjermen jo Hehe.. Trenger egentlig ikke en tredel av den engang, har veldig høy sense på musa. Mest til brifing da.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 to be a musematte...or to be a duk...that is tha question Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) legger det like så godt i tre poster jeg Endret 7. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nytt LAN nye muligheter! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Nytt LAN nye muligheter! Ojoj.. Q-Pad OG Razer.. Det er jo helt fantstisk da.. Og like høytalere som meg og... Endret 7. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå