Pubé Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror du drikker for mye Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kaketorsdag!<3: hehe, takk for det! Zoro Sama: Problemet er ærligtalt at eg drikk forlite, så det eg kauper, blir bare ståande i hylla og støve ned :!: Men nå er det jau snart russetid for meg, så må vell prøve å drikke ein del av alt detta.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Høyre armlenet, knakk ved begge de skruene som er feste til setet. Mulig å fikse, men den stolen er ikke så veldig god uansett. Setet har alltid vært litt skeivt og hjula bråker Samme skjedde med min sånn stol også. Drittstol. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hmmm....ingen whiskey eller cognac i sprithylla..... fail! 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 haha, ja det kan du sei! Bli så utruuuleg dårleg av det. Drikk aldri sprit om eg ikkje skal bli full, og har prøvd å bli full på wiskey, og det endte ikkje godt for å sei det slik... Det beste er igrunn pepsimax 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Whiskey/Cognac skal man uansett ikke drikke for "å bli full", det skal nytes i mindre mengder 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Whiskey/Cognac skal man uansett ikke drikke for "å bli full", det skal nytes i mindre mengder Får slenge på at; men det kan gjøres. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Joda, de fleste har vel prøvd kombinasjonen Jack/Cola, i litt for store mengder Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 *Makes obvious douchebag-statement that jack is not whiskey, nor cognac* Uansett: gler meg til eg sjølv kan ha ei slik hylle/skap. Og eit lite bibliotek. Og ein svart lærstol. Og penger nok til at eg ikkje treng å jobba lenger. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Whiskey og cognac skal nytes ja... etter at jeg ble ferdig med ungdomsfylla rører jeg fint lite blank sprit (noen vodka drinker og gin&tonic derimot går bra en gang i blant). Cognac og kaffe Er litt enspora på whiskey, går nesten bare i Famous Grouse - både vanlig, The Black Grouse og The Snow Grouse. Neat, med is eller en sak som egentlig er ganske god; famous+is+litt appelsinjuice+litt blå farris+en epleskive Tror kanskje vi er på ville OT veier nå, så tilbake til nerdebulene... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 *Makes obvious douchebag-statement that jack is not whiskey, nor cognac* Oh but it is. Tennessee Whiskey Jeg personlig kaller det Tennessee sølevann, fordi det smaker jævlig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Personlig liker jeg verken whiskey, konjakk eller brandy (egentlig ikke sprit i det hele tatt, om vi ser bort i fra sambuca og andre søte saker), men kjenner jeg blir lei meg når folk drikker de drikkene for å bli full. Hva er det neste, at Kilkenny eller Guiness blir det nye fylleølet? Forresten, de siste bulene her var fine. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Personlig liker jeg verken whiskey, konjakk eller brandy (egentlig ikke sprit i det hele tatt, om vi ser bort i fra sambuca og andre søte saker), men kjenner jeg blir lei meg når folk drikker de drikkene for å bli full. Hva er det neste, at Kilkenny eller Guiness blir det nye fylleølet? Støtter den, trur eg. Dei varene eg har i hylle, er til å bli full på (imo), men Wiskey, konjakk og Brandy er vell alle drikker man "nyter"? Ikkje at eg klarar det, og ser forøvrig ikkje vitsen med å "kose" seg med 3 glass Whiskey heller.. Men, kvar sin smak, for all del! Forresten, de siste bulene her var fine. Takk'takk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bula har vært oppe her før, men tilførselen av et par nye morsomme leketøy og et nytt forsøk på å forstå dette ukjente konseptet rydde har gjort at jeg prøver igjen, se om det ble noe bedre denne gangen Kommentar: Virker som om telefonen gikk lettere amokk med iso-verdiene her i kveld, men de duger vel. 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 flimzez, vil du bytte rom? virker som du har en del smarte løsninger i medie delen der, en ting jeg ikke skjønner er hva skal du med en tv og projektor? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 TV'en ble skaffet og hengt opp for nesten et år siden, og projektoren var en julegave, og ble nettopp hengt opp. Jeg orker ikke ta ned tv'en, dessuten er den perfekt til nettopp TV. Projektoren blir film intill videre. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 aha! :3 da er det mer logisk(dårlig formulering i know, i iz trøtt!) hva er specs på projektoren da? :3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Projektoren er en Panasonic PT-AE900, og har vel vunnet hver eneste test som er å vinne tror jeg Har gått 930 timer på pæra, så er ikke helt ny, men er noen timer med glede der. Skal kjøre på med filmkveld i morgen, for første gang på nye høytalerne og projektoren. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er vel det andre forsøket... Såe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå