Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilt den dyreste senga i livet mitt, men også den absolutt beste jeg har prøvd noen sinne!

Valget falt på en Svane Zefir, 80*200cm, som er motorisert. Ble bare en for denne gang, det blir nok en til etterhvert!

Gleder meg til jeg får den, men det er leveringstid på inntil fire uker.

 

5303631368_6c2f80a010.jpg

 

~ Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaketorsdag!<3:

Seng er faktisk viktig ja, man må huske på at det påvirker helse o.l, samtidig som at vi bruker rundt en tredjedel av livet i senga. :dontgetit:

 

~ Mortis

 

Vist påvirker senga helse, den gang jeg bytta til en madrass som var såkalt komfortabel og flere ganger så dyr som den jeg bruker fikk jeg så vondt i ryggen som jeg aldri har fått! Alt for myk madrass, finnes vel dyre og harde madrasser også men sover helt konge på den billige og harde jeg har nå!

 

Frisk luft er billigste veien til bedre søvn!

 

Smaken er som baken folkens. Glad jeg ikke trenger bruke 13k for å sove nevneverdig bedre, for da kan jeg heller kjøpe noe annet morosamt for de pengene eller spare.

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell også på dyre madrasser, men alt kommer ann på hva man foretrekker selv. Jeg har prøvd mange forskjellige senger, fra Jensen, Svane, Wonderland og IKEA. Uten å finne noen som var like behagelig, og avslappende å ligge i som denne.

Noe av grunnen kan være IntelliGel, som gjør at man ligger mer ergonomisk med rygg, nakke, blant annet. Hva som er komfortabelt, og ergonomisk henger heller ikke alltid sammen!

Betaler også ekstra for komforten ved å ha muligheten til å heve/senke ryggen.

 

~ Mortis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...