Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle komme med noen nye bilder, så her er det noen! Disse bildene er tatt med Canon EOS 500D, og SpeedLite 430 Flash.

 

5251572055_4747c90873_z.jpg

TV & stereobenk. Monitor Audio RS8 & RSLCR står for store deler av lyden, mens SVS SB12-NSD står for den dype bassen. Samsung UE40B6000 gir meg bildeopplevelsen.

 

5252177156_f02899d427_z.jpg

XBOX 360 Slim (250GB) gir meg spill, QNAP NMP-1000 gir meg TV-serier, musikk, mens dekoderen gir meg TV-signalene fra Altibox.

 

5251571439_42f692f8e4_z.jpg

Yamaha RX-V765 er nervesenteret, alt går inn i den og er koblet videre til TV og høytalere. Sony BDP-S350 gir meg filmopplevelsene fra Blu-Ray.

 

5252176964_01e3f8dd4e_z.jpg

SVS SB12-NSD gir meg bass, denne er helt ny, og jeg er foreløpig veldig fornøyd med den!

 

5251158965_bed606563f_z.jpg

Focal SIB gir meg lyden bak, sweetspotten er i senga mi. Lampa på nattbordet er en artig sak, Philips Wake Up Light HF3485.

Jeg er overbevist, etter jeg gikk til innkjøp av den har jeg mer energi, og blir ikke trøtt iløpet av dagen.

 

~ Mortis

Endret av Mortis
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg får vel bidra jeg også...

bedakasofa.png

Sovesofaen min og to gamle hovedkort. Bedre dekorasjon får man ikke.

 

doorandshelf.png

Døra mi og en hylle hvor jeg har bøker.

 

workplace.png

Her er det da jeg sitter.

Som du ser er det ingen PC på gulvet. Grunnen til det er fordi jeg har plassert den på naborommet, og strukket tre usb-kabler, en lydkabel og en skjermkabel gjennom veggen. Både tastatur og mus er trådløs, og hvis du ser på den enden av skrivebordet som er lengst bort, så kan du se usb-huben min. Alt ledningskaoset er samlet i den ene boksen nederst i hylla :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...