TMB Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha det rotete. :!: Ser jeg noe rot så må det ryddes opp asap! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er nesten det samme. Bare at når jeg ser rot tenker jeg at det skal ryddes. Om det skjer er noe annet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er nesten det samme. Bare at når jeg ser rot tenker jeg at det skal ryddes. Om det skjer er noe annet. Haha, "i morgen". Lenke til kommentar
norgi Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 likte kabinette ditt Möllers Tran(den som sto oppe, den som var under skrivebord syntes jeg ikke så fint, selv om jeg faktisk like "fjotiskabinetter") er litt lei mitt kabinett, men den må holde lit fremover^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha det rotete. Ser jeg noe rot så må det ryddes opp asap! Indeed, jeg klarer ikke rote med vilje engang.. legger ting automatisk der de skal være og holder system. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Husker når jeg postet bildet fra rommet mitt hos foreldra mine. Hadde ikke støvsuga på flere måneder. Heldigvis ingen som så epleskrotten bak den ene høyttaleren Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Rot skaper arbeidsro og harmoni på skrivebordet Digg nå som jeg ikke har samboer lenger, så kan jeg få ha mitt meget avanserte, systematiske rot i fred. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvem var det som hadde en "hems" som man kunne gå opp til? (tre trapp) Noen som husker hvem det var/er? Er 95% sikker på at jeg så det på nrk1 nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mikkel, tror jeg. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har det, postet bula mi for en del måneder siden. Blå tre trapp Hva var det på nrk? Ikke innbrudd eller noe? Er i spania nå Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Tenkte jeg skulle komme med noen nye bilder, så her er det noen! Disse bildene er tatt med Canon EOS 500D, og SpeedLite 430 Flash. TV & stereobenk. Monitor Audio RS8 & RSLCR står for store deler av lyden, mens SVS SB12-NSD står for den dype bassen. Samsung UE40B6000 gir meg bildeopplevelsen. XBOX 360 Slim (250GB) gir meg spill, QNAP NMP-1000 gir meg TV-serier, musikk, mens dekoderen gir meg TV-signalene fra Altibox. Yamaha RX-V765 er nervesenteret, alt går inn i den og er koblet videre til TV og høytalere. Sony BDP-S350 gir meg filmopplevelsene fra Blu-Ray. SVS SB12-NSD gir meg bass, denne er helt ny, og jeg er foreløpig veldig fornøyd med den! Focal SIB gir meg lyden bak, sweetspotten er i senga mi. Lampa på nattbordet er en artig sak, Philips Wake Up Light HF3485. Jeg er overbevist, etter jeg gikk til innkjøp av den har jeg mer energi, og blir ikke trøtt iløpet av dagen. ~ Mortis Endret 11. desember 2010 av Mortis 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Deilige saker : 3 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Clean! Veldig pent! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tenker med en gang på et hotell når jeg ser teppet/senga, "wake up happy". God stemning og fin belysning. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 veldig pent rom Mortis. En dag, ja en dag skal jeg også har det så ryddig å fint Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Takk! Nå kan det dog skje større forandringer, da far ikke greier å holde huset vedlike lenger, så ser det ut som det blir flytting i leilighet snart. Da blir det helt nytt rom på meg, til jeg flytter ut, når jeg er ferdig med lærlingtiden og har fått meg fast jobb. ~ Mortis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå er jeg nesten ferdig å rydde på rommet mitt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fikk en NAD 3742 hos broren min Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg får vel bidra jeg også... Sovesofaen min og to gamle hovedkort. Bedre dekorasjon får man ikke. Døra mi og en hylle hvor jeg har bøker. Her er det da jeg sitter. Som du ser er det ingen PC på gulvet. Grunnen til det er fordi jeg har plassert den på naborommet, og strukket tre usb-kabler, en lydkabel og en skjermkabel gjennom veggen. Både tastatur og mus er trådløs, og hvis du ser på den enden av skrivebordet som er lengst bort, så kan du se usb-huben min. Alt ledningskaoset er samlet i den ene boksen nederst i hylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå