Cursio Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tusen takk for skryt alle sammen Er fornøyd med leiligheten! Rot hvor? Og de kef-høytalerne der er jo bare orgasmiske. iq90? Ting står nå litt hulter til bulter, og ingen bilder er kommet på veggene enda, så litt rot er det jo selv om jeg skjuler det fra bildene så godt jeg kan Meget godt øye! Dette er Kef IQ90 i valnøtt-finish ja Er meget godt fornøyd med de! Cursio: Sjuk leilighet! Mykje må ein punge ut for noko slik, om eg tørr spørre? Tusen takk! Betaler 19k i leie, men heldigvis er vi flere som deler! Blant annet den slappingen i sofaen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) startet å omøblere litt , fikk tid til å flytte på datapulten i dag , kommer med bilder av resten av rommet i morgen vanskeli å ta bilde i mørket så bildene ble ikke helt topp Endret 21. november 2010 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Rommet mitt om dagen, sorry for iphone kvalitet.. Edit: glem det bldet ble fucked Endret 21. november 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 etter alvorlig mange timer med jobb var alt omsider ferdig ryddet og omøblert Bilde fra ingangsdøren rettet mot der jeg kommer til å bruke mesteparten av tiden min fremover Datakroken Sofakroken gitarene Stereo og TVen(som sårt trengst å oppgraderest) forsterkeren er desverre på en liten ferie så er ikke mye lyd fra høytalerene om dagen fra datakroken og til utgangsdøren For de som lurer på hva som var i kofferten 3 Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fint Marshallkabinett SkinnyT! Hva slags topp er det? 1987x? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 litt kaotisk :-P , men er ikke bedre hos meg heller vis det er mer en 2 data her. For heldigvis ny skrivebordplate i neste uke, så skal jeg laste opp noen bilder av det nye romme mitt. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Elanee.. Du er en stk heldig person.. B&W 802 er drømmehøytalere.. Koster kanskje 120k for høytalerene, men trenger vell 50k til for og drive dem.. Hva har du for og drive de høytalerene? ser ut som Rotel forforsterker? parasound monoblokker? heh jo takk det er en drøm! enda ikke noen som har hatt annet en posetivt skryt etter å ha hørt på disse hos meg:) stemmer at det er rotel jeg driver de med,klarer det overaskende godt osså skal oppgradere til classè til neste år en gang. classè s nye 600W monoblokker <3 akuratt nå bruker jeg rotel rsx 1560 og en rotel rb1572 på bare 2x250W som enda ikke har klippet på disse høytalerene selv med høyt volum:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ganske kjedelig, men den gjør jobben: Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva heter det lilla kabinettet du har under bordet ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Vil du virkelig vite det? : b Skikkelig rævva gammelt plastkabinett for fjortiser. Det er flere produsenter som har lagd veldig like slike, men jeg tror det er ett Raidmax Scorpio kabinett. http://www.google.no...iw=1680&bih=808 Endret 29. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ville bare vite det, hadde ett slikt for noen år siden Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Raidmax, blast from the past. 2005 vil ha det tilbake Ellers er det noe spesielt med en arbeidsplass som er helt clean, som å starte på et blankt ark. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser du har vært på en forsvars messe tran ;-)? pga nøkkelringen din if im not mistaken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lik musematte og headsett som meg. Nesten like høyttalere Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser du har vært på en forsvars messe tran ;-)? pga nøkkelringen din if im not mistaken Godt observert! Ikke direkte forsvarsmesse, men Rygge air show (husker ikke helt hvilket år. 2-3 år siden kanskje). Var ihvertfall veldig mye militær der ^^ Fikk nøkkelringen etter å ha kjørt forsvarets F16 simulator Lik musematte og headsett som meg. Nesten like høyttalere Kjør hardt, kjør stil ;D Det er 3 høyttalere til til det settet, men gidder ikke bruke de. Om jeg skal ha surround, bruker jeg likesågodt headsettet, så slipper jeg å høre på bråkete vifter. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser du har vært på en forsvars messe tran ;-)? pga nøkkelringen din if im not mistaken Godt observert! Ikke direkte forsvarsmesse, men Rygge air show (husker ikke helt hvilket år. 2-3 år siden kanskje). Var ihvertfall veldig mye militær der ^^ Fikk nøkkelringen etter å ha kjørt forsvarets F16 simulator Hehe var der jeg og:) om jeg ikke husker feil så var det der jeg fikk min og, kul oppvisning av 737 på rygg og greier, har en del stuff fra den messa hjemme tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hmm, skal jeg gidde å rydde rommet mitt, eller vil dere se det uryddig (men ekte, dvs. slik det ser ut 90% av tiden)? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hmm, skal jeg gidde å rydde rommet mitt, eller vil dere se det uryddig (men ekte, dvs. slik det ser ut 90% av tiden)? Før og etter bilder! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal prøve å få til det, men rekker nok ikke å gjøre det før helgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå