Mr. Lurk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Nå skal jeg laste opp hvordan rommet var. Ser bedre ut på bildene. Hvordan får jeg spoiler? Sånn, som sakt, rommet ser bedre ut på bildene. Endret 24. september 2010 av Osse-Mon Flettet innlegg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Du lager spoiler ved å skrive [spoiler ] foran og [/spoiler ] bak uten mellomromene EDIT: for sent, så ut som en grei bule, men relativt rotete må jeg si. Endret 22. september 2010 av -Sindre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvordan får jeg spoiler? [spoiler]tekst her[/spoiler] Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du lager spoiler ved å skrive [spoiler ] foran og [/spoiler ] bak uten mellomromene EDIT: for sent, så ut som en grei bule, men relativt rotete må jeg si. Det ser mye bedre ut på bildene og grunnen til at jeg legger det ut sånn er fordi jeg skal lage alt om. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Snart på tide at jeg legger ut. Men har enda ikke fått opp lister i taket et par steder Hadde jeg visst hvordan man får til de forbanna vinkla som er et par steder i taket her så hadde jeg gjort det selv. Men neida.. Skikkelig nettverk blir hvertfall fikset iløpet av neste uke. Nå er det bare en kabel som går gjennom 3 dører Hva vil dere? Ha bilder uten taklister på noen steder (da vil dere se en lang list som ligger foran stereobenken ), eller alt ferdig? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Begge deler, lett spørsmål Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da blir det vel et par bilder iløpet av helgen Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Etter helgen starter jeg med og ta ut bokhylle, fjerne masse annet rot og flytter på alt. Så snekrer jeg meg en pult. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Etter noen timer med kabel rydding, så er jeg ferdig! Før start Under arbeidet Ferdig Har noen få ting som jeg ikke er fornøyd med enda. Kablene til og fra G25 er for korte til å gjøre noe med. Skal prøve å få tak i kabler slik jeg kan forlenge det hele og få bort de kablene du ser henge under pulten. Der de to kablene går ned på hver sin side, burde vært bak beina, men dessverre klarte jeg å feilberegne lengder og var ikke veldig giret på å begynne på ny.. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hvordan får men bildene mindre? Ble litttt for store Endret 26. september 2010 av roffenn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ved å ikke poste på bildr.no dårlig side. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Htc hd2 kamra test blei til: Endret 26. september 2010 av roffenn Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er det en TV med innebygd VHS-spiller? Lenge siden jeg så en av de sist. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er det en TV med innebygd VHS-spiller? Lenge siden jeg så en av de sist. Er nok det Skal kjøpe ny til jul Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Slapper av hjemme i dag med ny pc og et par måneder gamle høyttalere, Dynavoice M-65 EX! Har rydda og skal bare game, høre på musikk og slappe av i dag Sketchy panorama mekka i Paint! Dynavoice Challenger M-65 EX! Besøk gjerne profilen min på Avforum for utstryrs info. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Har nå fått inn nytt gear. Samsung 46" 3D tv Xbox 360 Rotel rb1572 rotel rsx 1560 B&W 802Diamond SVS PC12-Plus spiller all lyd og bilde fra pcen bortsett fra xbox spill:) tv benk og sofa bord har jeg laget selv. bilde fra nerdspot B&W 802D venstre høytaler høyre høytaler høyre fra siden venstre fra siden høyre høytaler bak og ovenfra Rohacell basselement Endret 2. oktober 2010 av Elanee Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dude, har du høytalere til 120 000? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dude, har du høytalere til 120 000? stemmer + 7k i forsikring:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå