Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hater ledningskaoset bak TV'n.. Jeg høyner ditt kaos med ordentlig kaos. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det der er da hvert fall skjult kaos. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Mnja, holder å stå en meter unna bordet så er det lite som er skjult der. EDIT: Ellers så har jeg gjort en rimelig grundig jobb akkuratt under tven, men det er fordi den henger på veggen. EDIT2: Dinosaurene var en av årets bursdagsgaver, internspøk Endret 21. september 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hater ledningskaoset bak TV'n.. Jeg høyner ditt kaos med ordentlig kaos. Noen prikker på deg fra strømmannen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen prikker på deg fra strømmannen. Jasså? For hva? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen prikker på deg fra strømmannen. Jasså? For hva? Kabelrotet ditt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Varmeovnen bak der var jo et realt sjakktrekk. Flimsez: Hva for en switch (eller?) har du der? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Varmeovnen bak der var jo et realt sjakktrekk. Flimsez: Hva for en switch (eller?) har du der? En 48p gigabit 3com 3c16486 Wizzlee: Det er ikke pent, men ingen farlige koblinger eller noe, alt er koblet på et overspeningsvern med automatsikring (som ikke synes på bildet), og maksimalt strømtrekk ligger på under 2kw. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Varmeovnen bak der var jo et realt sjakktrekk. TV'n står egentlig i andre enden av rommet, men var mer praktisk å ha den der. Og ettersom ingen hjalp meg med å flytte varmeovnen, ble den stående der. Den står sjeldent på mye varme, har en annen varmeovn hvis det blir for kaldt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hater ledningskaoset bak TV'n.. *bilde* 'Hva er det jeg ser? EN ROSA PS-KONTROLLER??? Endret 21. september 2010 av 900i Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg liker bare ting som er rosa Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hun står opp og kjenner plutselig At livet er så kjedelig Hun vil gjøre noe harry Hun vil bli en rosa barbie! Så hun tar ut alle penga sine og spanderer på alle venna sine rosa sukkerspinn for rosa det er i-iin kjøper en rosa genser en rosa tusj hun bruker også rosa pysj Rosa bukser og rosa sokker Hun leker kun med rosa dokker! Hun har på seg roosa bikini Og kjører rosa lambourghini mens hun drikker rosa slush Og girer med en rosa clutch Rooosa Jeg liker bare ting hvis de er rooosa Hva sa du sa du grønn? Nei det er roosa de prøvde visst å ta meg med til Gaaaustad *musikken sakner så stopper* Hæh? Gaustad? Øøøh jeg mener… Ookey? Øøøh… Men åssen går det? Åssen går det? Jeg har fått rosa striper i håret Hun går med rosa sekk på skolen Som er importert fra polen Rosa lue Rosa vanter Og hun digger rosa panter! Når hun faller ned i trapper Ser hun rosa elefanter! Hun tygger rosa Hubba bubba Mens hun hygger seg med gutta Når hun går i skolekorpset spiller hun på rosa tuba Hun har rosa papegøye Og hun biter folk i øyet Når hun skal inn i polstra celle får hun rosa tvangstrøye Rooosa Jeg liker bare ting hvis de er rooosa Hva sa du sa du grønn? Nei det er rooosa de prøvde visst å ta meg med til… *musikker stopper* Øøøh… Jah? Hvor da? Øøøhm… Mac Donalds? Jaah… ja vel da! Det får gå for denne gangen! Rooosa Jeg liker bare ting hvis de er roosa Hva sa du sa du grønn? Nei det er rooosa Jeg liker bare ting hvis de er rooosa… Var det bra eller var det dårlig? Det var bra Sikker på det? Var det virkelig det? Sett deg ned Jeg sitter jo ned! Jeg får det ikke Tiiil Du får det til du er bare litt dum *Gråter* Jeg liker bare ting hvis de er roosa RoosAAA! Gaah Jeg blir gæærn! Win! Legger inn hvordan rommet så ut imorgen, så en midlertidig løsning, så hvordan det blir når det er ferdig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det galt om jeg hørte hele sangen inni hodet mitt allerede når jeg leste første linje? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, og du var ikke den eneste. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vil ha switchen din, flimzes :3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vil ha switchen din, flimzes :3 Fikk tre stykker for 1350kr inkl frakt fra en tulling som solgte ut gammelt utstyr for et firma, han hadde ikke åpnet kartongen en gang og trodde det var 16p 100mbit switcher, men heldigvis hadde han skrevet opp produktnummer, så jeg røsket dem til meg De er fordelt mellom venner, så har desverre ingen igjen unntatt den som står der. De bråket jo som et h***** når de kom, så alle er moddet og er nå tett intill musestille. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hva er det jeg ser? EN ROSA PS-KONTROLLER??? Det stemmer, har en svart og, men den er ødelagt. Playstatioenet brukes bare til å spille av DVD'er. Til spilling av spill er den kontrollen forferdelig. Endret 22. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå